Gå til innhold

omgangssyke og baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i hule skal jeg få det til?? Noen tips? Jeg som er syk altså...

Anonymous poster hash: 7416f...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg en bøtte overalt, og ha babyen med på do. Jeg sitter med samme guffa nå selv, så vet hvordan du har det. 

God håndhygiene er viktig. Hold baby langt unna doskål, særlig ved oppskylling (lukk ned lokket). 

Anonymous poster hash: 5ac38...d6d
Skrevet

Flytt inn på badet saman med babyen.

Skrevet

Tips til deg er å drikke eplejuice med Farris, spis riskaker, eple. Be familie/ venn om hjelp. Hva med barnets far?

Anonymous poster hash: 207a3...d81

Skrevet

Ta med deg en bøtte overalt, og ha babyen med på do. Jeg sitter med samme guffa nå selv, så vet hvordan du har det.

God håndhygiene er viktig. Hold baby langt unna doskål, særlig ved oppskylling (lukk ned lokket).

Takk for tips!

Tredje ungen.. men Første gangen med omgangssyke i permisjon! Passa kjempebra siden jeg må hente Mellomste på skolen, og kjøre eldste til sin far :/ hater sykdom!!!!

God bedring!

Skrevet

Tips til deg er å drikke eplejuice med Farris, spis riskaker, eple. Be familie/ venn om hjelp. Hva med barnets far?

Anonymous poster hash: 207a3...d81

Har jo ingenting sånt i hus, og orker ikke tanken på mat. Akkurat nå ligger jeg på sofaen og hører baby i senga. Foreløpig er han fornøyd så han får ligge litt til.

Barnets far er på jobb, med beskjed om at han får komme hjem om det blir verre. Familie og venner er på jobb...

Skrevet

Takk for tips!

Tredje ungen.. men Første gangen med omgangssyke i permisjon! Passa kjempebra siden jeg må hente Mellomste på skolen, og kjøre eldste til sin far :/ hater sykdom!!!!

God bedring!

Ekspedisjonar ut er verre, kan du sette bort dette arbeidet?
Skrevet

Takk for tips!

God bedring!

Ekspedisjonar ut er verre, kan du sette bort dette arbeidet?

Ja, kanskje. Håper det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...