Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg blir helt matt... Det er 4 år siden det ble slutt med meg og bf. Jeg har gått videre, han klarer ikke. Det vil si, han venter nå barn med en ny kjæreste og likevel er han helt besatt av meg. Han klarer ikke å forstå og akseptere at det er over. Vi har ALDRI rotet etter at det ble slutt, jeg har fått meg ny kjæreste og barnet vårt er hos han annenhver helg. Jeg fyrer heller aldri opp under disse utbruddene om at han vil ha meg tilbake osv. I dag har vi avtalt å møtes en halvtime kl 14 for det var noe han måtte prate med meg om. Jeg spurte hva det var, men det ville han ikke si. Han prater aldri med meg ellers, det klarer han ikke sier han. Skjønner jo at samme regla kommer igjen, at han ikke klarer å leve uten meg og at han elsker meg mest i verden bla bla bla. For å si det sånn, så har det ingenting å si for meg, skuta har kjørt for lenge siden! Men hvordan takler man noe sånt? Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 7fc16...ddd
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jepp, her holdt x og bf på i 10år før han ga seg, da giftet jeg meg Anonymous poster hash: 4484c...eea
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Ingen gode råd. Vil bare si hold ut du er ikke alene. Din oppførsel er riktig. Om du orker la han ha utbrudd og ikke fyr oppunder. Hadde en eks som satt hjemme hos meg og gråt tre dager før SITT bryllup. Ville jeg ha han kom han til å avlyse bryllupet. Jeg ville ikke ha han og han er fortsatt lykkelig gift med samme dame. Mannfolk asså. Anonymous poster hash: b8f9e...fe8
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Mannfolk ja.... Har selv en eks som er bitter, men han plager meg ikke særlig da, utenom og være frekk i kjeften av og til, men gud forby at jeg hadde fortalt han at jeg dater en ny, ikke lenge det ble slutt med oss da....4 mnd. Stakkars egentlig, håper han blir lykkelig igjen:) 10 år?? stakkars deg Anonymous poster hash: 9ca3f...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå