Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Skulke hatt mensen for 3 dager siden men den er ikke kommet og tester er negativ :/ Vi prøver ikke så vi brukte prevensjon , pleier og Være 26 dager men???? Anonymous poster hash: e2b2a...d53
Bustetroll Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg har syklus på 23 og 25 dager (annenhver mnd:P)Jeg fikk ikke positiv test før jeg var på dag 28. Da var den svak også. Men har også hatt forsinket mens flere ganger.. Endret 18. desember 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Skjer titt og stadig her sist var den 14 dager forsinket. Måneden før var den en uke forsinket. Jeg går verken på hormonpreparater eller har andre ting som skulle tilsi at den skal være forsinket i ny og ned. Har skjønt det som at eggløsning kan være forsinket til tider, dermed også mens. Er du usikker så ta en ny test om en uke :-) Anonymous poster hash: 87158...3e6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 De gangene jeg har Vært gravid (planlagt) fikk jeg positiv test for det var godt 4 uker, uff jeg håper virkelig den bare er forsinka for jeg blir så dårlig I svangerskapet og ikke har vi plass til flere , uff liker ikke at den driver og tuller slik nå :/ Anonymous poster hash: e2b2a...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå