Ønsker en trekløver Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg fikk satt inn et fryseegg i oktober som var 3 dager gammelt. Regnet meg fram til at på innsett dag var jeg da 2+3. Var på ul etter mine beregninger på 11+3, men babyen ble målet et 12+2. Hvordan er det mulig. Vet egget kan gå i dvale og at man få senere termin, men aldri hørt motsatt vei. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde ikke fryseegg, men vanlig ivf. Da fikk jeg termin en uke før på vanlig ultralyd. Jeg tenkte at det bare var en fordel, for det betyr jo at ungen vokser og da vil vi få ekstra oppfølging hvis vi gikk over tiden (ifølge ultralydtermin). Anonymous poster hash: 2f5f4...867
Tante_Esel Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 de vokser litt i rykk og napp i starten sa gyn til meg
Ele Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg stola alltid mer på min prøverørstermin 11. feb enn på ul-termin5. feb, vi VET jo når den ble laga, men målinger på ul er jo ikke så nøyaktig som det. Også gikk jeg frem til 11. uten noe slags antydning til hint om fødsel på gang en gang, så det stemte nok også. Ble satt igang 11. han kom 12., men hadde nok gått en uke til minimum om jeg ikke ble satt i gang.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde ikke fryseegg, men vanlig ivf. Da fikk jeg termin en uke før på vanlig ultralyd. Jeg tenkte at det bare var en fordel, for det betyr jo at ungen vokser og da vil vi få ekstra oppfølging hvis vi gikk over tiden (ifølge ultralydtermin). Anonymous poster hash: 2f5f4...867 Ungen min kom faktisk på dagen på ultralydterminen, så de ultralydfolkene visste hva de gjorde likevel. Var mitt første barn, og jeg trodde ikke på at jeg var i fødsel i begynnelsen, så ville vært litt sjokk hvis ikke hadde visst at det var ultralydterminen. Barnet kom innen fire-fem timer, så var utrulig glad for at ultralydterminen ga meg den datoen, for hvis jeg hadde ventet lenge med å komme til sykehuset kunne det blitt hjemmefødsel. Noe vi ikke ønsket eller var klar for. Utrulig glad for ultralydterminen! Anonymous poster hash: 2f5f4...867
Ønsker en trekløver Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2013 Veldig glad for at i ungen vokser iallefall, ble bare så sjokkert. Blir spennende å de hva de sier på ordinær ul i februar.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Her jeg bor flytter de ikke termindatoen når man har hatt IVF behandling. Hun som tok UL av meg sa også at IVF barna ofte var litt større en de som har klart å bli gravid selv. Hører til på Haukeland. Anonymous poster hash: d6149...e1e
Liaes Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Hører til ved molde sykehus og her flytter de heller ikke termindatoen ved ordinær ul etter prøverør! fødte to dager før st.olavs sin termin sist gang, så satser på en gjentagelse denne gangen!
sonja77 Skrevet 25. desember 2013 #9 Skrevet 25. desember 2013 Var aldri noen som endret noe på min ul termin siden d var ivf-veldig glad for d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå