Gå til innhold

Spiser og spiser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

herreguuud, hvor sulten er det egentlig normalt å være når man er gravid? Synes jeg spiser og spiser hele tida jeg. Er i uke 17 og særlig noen dager er jeg så sulten at jeg spiser annenhver time omtrent. Heldigvis stort sett sunne ting som brødskiver, knekkebrød og frukt jeg har lyst på da. Er til vanlig ganske småspist og tynn og mister ofte apetitten, så det er veldig uvant å være så sulten. Er dere også sånn i graviditeten?

Anonymous poster hash: 1fdec...73b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre. Jeg er i uke 23 og er konstant kvalm, spyr opp det meste av måltider, sliter med matlysten pga dette men tvinger meg til å spise likevel selvsagt, og har til nå gått ned i vekt snarere enn opp.

Anonymous poster hash: 66a58...9b1

Skrevet

Jaaaa! Spiser hele dagen og må tiloged opp på natten for å ha meg tre brødskiver... :-(

Anonymous poster hash: 7aa8a...393
Skrevet

Huff, stakkars deg som fortsatt er kvalm. Da er det nok bedre å være sulten hele tida. Har allerede gått opp 4 kg jeg og er bare i uke 17. Dette blir sikkert en svær plugg! HI

Anonymous poster hash: 1fdec...73b
Skrevet

Joda, men man MÅ ikke spise hele tiden bare fordi man er sulten. Er lov til å være litt sulten.

Anonymous poster hash: 38259...77a
Skrevet

Jeg spiste og spiste jeg også. Ikke noe gøy i det hele tatt! :( Gikk opp 27 kg + at jeg hadde lagt på meg 5 kg før jeg ble gravid, så følte meg ikke så vel på slutten. Meeeen, du kan trøste deg med at det går fort av igjen når baby er ute. Barnet mitt er 2 uker nå og jeg har mistet 20 kg allerede! :)

Så lenge du ikke spiser masse søtsaker så gjør det jo ingen ting at du spiser ekstra. Kos deg med graviditeten og blås i om du legger på deg!

Skrevet

Joda, men man MÅ ikke spise hele tiden bare fordi man er sulten. Er lov til å være litt sulten.

Anonymous poster hash: 38259...77a

Det er sant, men jeg ble uvel om jeg gikk sulten.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg varierer veldig. Noen dager blir jeg kvalm bare av å ha mat i munnen, mens andre dager kan jeg spise like mye som jeg normalt ville ha spist på tre dager. Spiser så mye jeg orker og vil, spiser sunt og da får jeg kiloene bare komme hvis de vil. ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...