Gå til innhold

Hva går deres 10 år gamle gutter av dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig vanskelig til sønnen i år....

Anonymous poster hash: 56c68...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotballdrakt, fotballsko, treningstøy og elektrisk tannbørste.. :-)

Skrevet

Snowboard! :-)

Anonymous poster hash: 34a18...a0e

Skrevet

Ny sykkel :)

Anonymous poster hash: 81520...e98
Skrevet

Nye langrennsski. Av andre får han fotballdrakt, gavekort, bøker, klær og et spill. ;-)

Skrevet

Snowboard av oss.

Av besteforeldre får han docking så han kan høre på musikk, høyt, i kjellerstua.

Av det andre settet besteforeldre får han klær (han ønsker seg merket Outfitters Nation)

Av andre får han gavekort i app-store, litt mer klær, godlukt (har begynt med deo og dusjsåpe som lukter mann ;)), "ailien"-hansker som han kaller det (slike med to fingre i hvert hull på hånden, han ønsker seg veldig slike) osv.

Anonymous poster hash: c0f3e...9dd
Skrevet

Ipad, slalomustyr, Barcelona fotballshorts og t-skjorte/strømper.

Anonymous poster hash: f8a58...c3e
Skrevet

Lammeskinn, onepiece, playmo. Av andre får han skylanders swap force med figurer. Han er nok litt barnslig av seg og bryr seg ikke noe om klær og merker.

Skrevet

Lammeskinn, onepiece, playmo. Av andre får han skylanders swap force med figurer. Han er nok litt barnslig av seg og bryr seg ikke noe om klær og merker.

Er han 10 år???

Anonymous poster hash: 397f6...8d0

Skrevet

Min som blir 10 får :

DS spill

Ps3 spill

DVD filmer

Bøker

Ekstern harddisk

Penger

Alt dette ønsker han seg :D

Anonymous poster hash: 63211...01a

Skrevet

Er han 10 år???

Det skulle man vel tro siden hun svarer her?

Og hvorfor alle spørsmålstegna? Lurer du så VELDIG?

Anonymous poster hash: fea46...193

Skrevet

Er han 10 år???

Det skulle man vel tro siden hun svarer her?

Og hvorfor alle spørsmålstegna? Lurer du så VELDIG?

Anonymous poster hash: fea46...193

Kanskje hun lurer, fordi dagens barn slutter å leke som småbarn, og bare er interessert i ipad osv. Blir så glad når store barn tør å være barn.

Anonymous poster hash: f9baf...814

Skrevet

Hva går??

Anonymous poster hash: 84e59...b81

Skrevet

Er han 10 år???

Hva bruker man lammeskinn til når maner 10 år? Ingen kritikk, jeg bare lurer. Mine barn på samme alder har lammeskinn fra de var små, men de ligger nedpakket. Kanskje de kan brukes igjen?

Anonymous poster hash: 4029e...d74

Skrevet

Er han 10 år???Anonymous poster hash: 397f6...8d0

Hva bruker man lammeskinn til når maner 10 år? Ingen kritikk, jeg bare lurer. Mine barn på samme alder har lammeskinn fra de var små, men de ligger nedpakket. Kanskje de kan brukes igjen? Anonymous poster hash: 4029e...d74

Sikkert noe av det samme som oss voksne. Veldig deilig å ha i en kald stol eller f.eks kurvstol og det er nydelig å begrave føttene i det når man er barbeint :-)

Skrevet

Er han 10 år???

Selvfølgelig. Jeg skrev jo til og med at han er barnslig ;) alle tingene er guttens egne ønsker. Hadde aldri falt meg inn å kjøpe lammeskinn, så aner ikke hva han skal med det :P

Han elsker å leke med småørret sammen med lillesøster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...