Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Tenker mot andre menn enn i eget forhold? Anonymous poster hash: 3a7b4...49a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Altså av andre enn den man er sammen med? Hmmm. Nå måtte jeg tenke litt... Setter naturligvis pris på positiv oppmerksomhet omkring utseende eller min personlighet, selv om det også kan gjøre meg litt flau. Men det er oppmerksomhet fra den jeg er glad i som er betydningsfull for meg, når jeg har vært i et forhold. Jeg er veldig følelsesmessig trofast og har aldri vært utro. Anonymous poster hash: 4194c...3d7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg kjenner veldig på at jeg ikke er noe særlig å se på lenger.... Før fikk jeg blikk og smil av ukjente menn hele tiden. Tenkte ikke særlig over det før det sluttet. To barn, ti kilo og utallige våkenetter har forandret utseende drastisk. Har ikke mye tid til å stelle meg selv lenger, og er lite ute uansett. Syns det er skikkelig kjipt å tenke på at jeg har blitt en gammel kjærring, og at det er fint lite jeg kan gjøre med det... Anonymous poster hash: 8abe9...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå