Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Er ikke litt av poenget borte da? Hører om så mange som avtaler hva de skal gi hverandre og t o.m de som spleiser på ting sammen til seg selv. Halve gleden og moroa er vel å bli overrasket når man pakker opp? Anonymous poster hash: 65ce3...b93
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Enig med deg. Heldigvis er mannen min kjempestreng på sånt, jeg får ikke se eller klemme på pakkene mine og han gjemmer de godt Hele kosen er jo å pakke opp en mystisk gave! Anonymous poster hash: a1001...c06
monson Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg vet omtrent hva jeg får av alle. Synes det er helt greit jeg, for jeg får ting jeg ønsker meg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Må bare si at jeg synes folk her gir hverandre veldig dyre gaver (mobiler, dyre vesker, ipad osv). Vi velger å bruke pengene på å kjøpe noe sammen som vi har behov for. I år blir det badekar. Ja, kanskje det er kjedelig, men vi velger heller å bruke pengene fornuftig. Vi kjøper heller ikke bursdagsgaver til hverandre. Anonymous poster hash: 1fdcf...229
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Jo det er absolutt det aller gøyeste når jeg ikke vet. Han røper seg nokså lett. Han sa noe igår som enten var for å få meg på villspor eller så dreit han seg virkelig virkelig ut.. Håper nesten han dreit seg ut også :S Tør nesten ikke håpe for masse heller he he Heldigvis bare en uke igjen Ifjor var jeg bombesikker. Litt kjedelig. Han forsto heller ikke at han hadde røpt seg. Endret 17. desember 2013 av moota m storesøster&lillebror
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Jo, selvfølgelig skal man ikke vite hva man får av den andre Vi ønsker oss masse, så vi får jo alltid noe vi ønsker oss, men vi vet aldri hva av det Anonymous poster hash: 188a5...13e Anonymous poster hash: 188a5...13e
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Frem til i år har vi kjøpt til hverandre uten at den andre viste hva.. Det jeg kjøpte til han ble fort tatt i bruk, mens det han kjøpte til meg, fort endte opp som overflødig, fordi jeg ikke hadde noe ønske om det, hadde det fra før eller nylig hadde kvittet meg med det, fordi jeg ikke trengte det lenger Så fra i år av har vi blitt enige om at julegaver (og kanskje bursdagsgaver) blir felles ting vi vet vi trenger.
Bumblebeee Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Vi pleier ikke gi hverandre dyre gaver, men i år får jeg mobil pga den jeg har synger på siste verset. Så jeg trenger ny snart uansett, og da kan den liksågodt ligge under treet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå