Gå til innhold

Tips mot hudormer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg fått så mye sorte prikker på nesen, og hudormer og tilstoppede porer i hele ansiktet. Til tross for daglig rens.

Tips og råd mottas med stor takk :)

Anonymous poster hash: 1baf0...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme selv..

Den svarte dritten fra jo'gorbe eller hva den heter funker i alle fall IKKE :D 

Skrevet

Samme problemet :P

Hjelper det med sånne strips?

Anonymous poster hash: 56300...194
Skrevet

Samme problemet :P

Hjelper det med sånne strips?

Anonymous poster hash: 56300...194

Strips hjelper der og da, men etter en dag eller 2, er de iallfall tilbake igjen på nesa... De hvite nuppene :(

Skrevet

Jeg synes det eneste som fungerer er å dra til hudpleier annenhver mnd...

Skrevet

Hudpleier høres fint ut, men jeg ønsker billige hjemmetips. ;)

Har til og med fått på brystet. Helt siden i sommer da jeg ble skikkelig solbrent der, har jeg hatt hudormer og småkviser der. Aldri før det :(

Ellers har jeg lest et kjerringråd, å blande matolje og sukker, for så å gni forsiktig i ansiktet, og ellers andre problemområder på huden.

Noen som har testet dette?

HI

Skrevet

Hudpleier høres fint ut, men jeg ønsker billige hjemmetips. ;)

Har til og med fått på brystet. Helt siden i sommer da jeg ble skikkelig solbrent der, har jeg hatt hudormer og småkviser der. Aldri før det :(

Ellers har jeg lest et kjerringråd, å blande matolje og sukker, for så å gni forsiktig i ansiktet, og ellers andre problemområder på huden.

Noen som har testet dette?

HI

Jeg har det. Får veldig fin og glatt hud, og ny glød, men hjalp ikke på hudormene.

Bruk det med forsiktig da, for det kan være hardt for huden. To ganger i måneden topps!

Anonymous poster hash: 62d1a...0ac

Skrevet

Ja det er absolutt dyrt i lengden, men jeg er så lei av at ikke annet nytter..

Nå klarer jeg sånn halvveis å holde sjakk på huden mellom hudpleie besøkene :-) prøver å ønske meg gavekort til jul, bursdag, valentinsdag osv.. :-)

Ellers synes jeg det er lettest å klemme de ut etter en lang var, dusj, evnt fylle en bolle med kokt vann og holde hodet over den.. Bruker også en maske fra decleor etterpå som jeg synes fungerer godt :-)

http://www.blivakker.no/product/decleor-decleor/decleor-ansiktspleie/1/DEC0009/decleor-aroma-cleanse-clay-and-herbal-cleansing-mask-50ml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...