Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har opplevd min del av komplett urimelige husverter opp igjennom min periode som leietaker. En husvert skulle ha oss til å betale for totalrenoveringen av leiligheten etter vi hadde flyttet ut selv om leiligheten ble overlevert i samme stand som ved innflytting (var en "mellomstasjon" for oss hvor vi kun bodde i ca 1 år). Vi hadde bildebevis og vitner med oss på dagen vi overleverte nøklene og gikk gjennom leiligheten sammen med utleier som da sa alt var i orden, så han kom ikke langt med det renoveringskravet(som forsåvidt var på ca 150.000 kr) Har du noen skrekkhistorier? Fortell! Anonymous poster hash: 8ca88...6be
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg flyttet inn i en leilighet rett før sommerferien. Rakk såvidt å få inn alle tingene mine før jeg dro på 3 ukers ferie. Da jeg kom tilbake var det mugg opp bak ryggen på sofaen, og det som var en helt ny sofa hadde rustet i fjærene under! Det vokste "skjegg" på jakkene mine i et skap i gangen. Jeg klaget selvsagt til huseieren som sa han skulle komme ned å se på det. I 21-22 tiden på kvelden dukket han opp med en six-pack og satte seg til å drikke i stua mi og nektet å gå igjen. Heldigvis kunne kjæresten min komme og hente meg, slik at jeg kom meg ut av huset. Jeg trenger vel ikke å nevne at jeg avslutta det leieforholdet etter bare en mnd. Da presterte utleier å bare male over muggen for så å leie det ut igjen til noen andre. Anonymous poster hash: 8b864...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå