Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Var på kjøpesenter og hadde vært på handicaptoalettet og lagt fra meg mobilen på stellebenken mens jeg ordnet med babyen. Jeg hadde en avtale og litt dårlig tid. På vei ut møter jeg en ung mor, med tatoveringer, piercinger og armyklær som kommer inn sammen med barnet sitt. Jeg går opp i heisen og merker da at mobilen er borte! Jeg hadde glemt den! Jeg tar retur i heisen og løper til toalettet igjen der mobilen er borte og samme er hun som kom inn.. Jeg løper rundt og ser etter henne, og begynner bak i hodet mitt og regne med at mobilen ser jeg aldri igjen. Jeg tenkte at hun nok er typen til bare tar den med seg hjem. Og så plutselig ser jeg henne foran informasjonen der hun står i kø for å levere inn mobilen min! :-) Ei nydelig jente med snille øyner som lett rødmende tar i mot klem fra meg og all glede jeg har for å få igjen den nye telefonen min! Og sjønne barnet hennes som hadde sett mobilen min. Han fikk en 50 lapp av meg for hjelpen da mammaen ikke ville ta imot. Så om du mot formodning er der ute og leser dette, igjen tusen tusen takk, og jeg skal aldri dømme folk på samme måte igjen. Du var herlig! Igjen, God jul! Anonymous poster hash: cab95...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå