Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 jevnt og trutt gjennom hele dagen, murringer i magen, kjennes ut som mensen kan komme når som helst, en sånn type følelse. sitter ikke i ryggen, og det kommer ikke jevnt. større sjanse for å føde for tidlig dersom man har mye livmoraktivitet i uke 34/35, eller bare tegn på at kroppen gjør seg klar? er andregangs. Anonymous poster hash: 79a72...624
mams87 Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde mye kynnere fra ganske tidlig i svangerskapet. Har ikke født før terminen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Om det er veldig vanlig vet jeg ikke, men det er hvertfall ikke uvanlig. Jeg har hatt kynnere daglig fra litt over halvgått svangerskap alle gangene. Denne gangen virkelig kraftige kynnere, med skikkelige tak, fra 32-33. Nesten oppriktig bekymret for å få for tidlig denne gangen, men magetrollet har lydig holdt seg inne, og nå nærmer termin seg med stormskritt. 38 uker på vei nå og ikke bekymret lenger, nå kan trollet bare komme :-) Anonymous poster hash: 3eaf7...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå