Gå til innhold

Jeg HATER syke mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh ah usj auuuu host og hark x 10.

Jada vi har skjønt at du er syk! Gubben er den verste "pasienten" som finnes. Han er døden nær av litt hoste og feber.

Oppå det hele så ringte de fra skolen og Liten måtte hentes med oppkast og magesmerter på nytt igjen (hun hadde en runde i helgen). At min mage fremdeles er uggen og ikke liker hverken vått eller tørt er bare innbilning i følge gubben. Det er bare fordi jeg faktisk ikke har lov til å bli syk når han er syk!

Har en god og snill mann, men når han er syk så er han rene divaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du må huske på at han har så mye kropp å bli syk i. Det er derfor menn stort sett blir mye sykere enn oss.

Skrevet

Ja, hva er det med dem?!?

Har en som bare forsvant opp på soverommet for 4,5 time siden. Borte! Jeg er helt tom etter all ettermiddagsordning alene. Har heller ingen god dag selv og kunne godt ha tenkt meg å gjøre akkurat det samme da jeg kom hjem, men neeeeiiiida...

Nå? Hello oppvridd skurefille...

Skrevet

Nok et bevis på at det er jeg som er mannen i dette forholdet....  :rolleyes:

Skrevet

Symp sånn helt generelt, sykdom før jul er bånn i potta.

Skrevet

Min var drittsur fordi han ikke fikk like mye omsorg som barna når han er syk. Jeg ba han ringe sin egen mamma ;)

Funka det

Skrevet

Det er når mannen ynker seg at jeg skjønner at sykepleie er langt unna min mestringsarena. Er ikke superflink med ungene heller, men en stor kropp på 90 kilo og masse vett til hverdags, han trykker på alle utålmodighetsknappene så jeg skammer meg... 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Syk mann hjemme er surere enn en fiendes rompehår mellom tenna, som bare ikke for noen pris går vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...