Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Satt jo nettopp og leste på den, skulle svare at det også faktisk finnes nordmenn som ikke liker julemat, jeg spiser heller ikke ribbe på juleaften og jeg er fullt ut nordisk med slekt i fra Norge i mange hundre år tilbake, og jeg spiser grønnsaker og poteter mens resten av familien tar seg av det ekle salte og feite kjøttet. Ikke liker jeg lutefisk, gravlaks eller pinnekjøtt heller, det er jo kvalmende ramsalt. Men når jeg skulle svar, så hadde jeg ikke tillatelse til det, og tråden er borte. Og jeg fikk ikke lest mer enn halve første siden og halve siste siden. Trodde det var båndtvang på trådene her inne så at de ikke kan stikke av av seg selv? Anonymous poster hash: 9a580...785
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Ja, den ble plutselig borte. Den sporet jo en del over til en del små rasistiske utsagn. Var vel lettere å slette tråden enn enkeltsvar :-)
Gjest Sommerfuggel Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Hei! Det var jeg som slettet tråden. Vi fikk inn en del rapporter på tråden, samt at den sporet helt av. Etter 2 advarsler valgte jeg da å stenge tråden. Hadde jeg skullet fjerne hvert innlegg som sporet av så ville det ikke vært mye igjen av tråden Hvis dere ønsker tråden åpnet igjen så send en pm til Elin Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Men det er da ingen som bryr seg om du spiser julemat eller ei. Hvorfor diskutere noe så vanvittig innholdsløst i det vide og brede? Sikkert like greit at den ble slettet. HI fikk jo tråden sin kuppet og ville ha den slettet. Anonymous poster hash: 97650...419
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Hei! Det var jeg som slettet tråden. Vi fikk inn en del rapporter på tråden, samt at den sporet helt av. Etter 2 advarsler valgte jeg da å stenge tråden. Hadde jeg skullet fjerne hvert innlegg som sporet av så ville det ikke vært mye igjen av tråden Hvis dere ønsker tråden åpnet igjen så send en pm til Elin Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Om den sporet av til å bli ufin, så er det greit for meg at den ble sperret. Jeg fikk med meg en dustekommentar på sistesiden, så hvis det var mange slike i hele tråden, så skjønner jeg jo valget ditt om å fjerne den veldig godt! Jeg trodde den handlet mest om norsk julemat, jeg. Anonymous poster hash: 9a580...785
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Hei! Det var jeg som slettet tråden. Vi fikk inn en del rapporter på tråden, samt at den sporet helt av. Etter 2 advarsler valgte jeg da å stenge tråden. Hadde jeg skullet fjerne hvert innlegg som sporet av så ville det ikke vært mye igjen av tråden Hvis dere ønsker tråden åpnet igjen så send en pm til Elin Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Men det er jo stor forskjell på å slette og låse en tråd? Greit å låse den når kommentarene går helt amok, men å slette en tråd som strengt tatt ikke brøt noen forumregler blir vel å ta litt i?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Men det er da ingen som bryr seg om du spiser julemat eller ei. Hvorfor diskutere noe så vanvittig innholdsløst i det vide og brede? Sikkert like greit at den ble slettet. HI fikk jo tråden sin kuppet og ville ha den slettet. Anonymous poster hash: 97650...419 Det jo forsåvidt veldig få som også bryr seg om hvorvidt "du" er gravid, eller hvordan slimproppen "din" ser ut. Og jeg driter i hva "du" spiste til middag i går. Men det er en av mange temaer her inne som blir diskutert i det vide og det brede. Og det er alltid tråder som blir kuppet. Synes ikke akkurat at det skulle kunne være grunnlaget for om en tråd blir slettet eller ei? Anonymous poster hash: 9a580...785
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Men det er da ingen som bryr seg om du spiser julemat eller ei. Hvorfor diskutere noe så vanvittig innholdsløst i det vide og brede? Sikkert like greit at den ble slettet. HI fikk jo tråden sin kuppet og ville ha den slettet. Anonymous poster hash: 97650...419 Det jo forsåvidt veldig få som også bryr seg om hvorvidt "du" er gravid, eller hvordan slimproppen "din" ser ut. Og jeg driter i hva "du" spiste til middag i går. Men det er en av mange temaer her inne som blir diskutert i det vide og det brede. Og det er alltid tråder som blir kuppet. Synes ikke akkurat at det skulle kunne være grunnlaget for om en tråd blir slettet eller ei? Anonymous poster hash: 9a580...785 Om du veldig gjerne vil ha tråden tilbake så er det jo ingen som hindrer deg i å kontakte Elin. Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Dama var jo gravid. Er ikke hva gravide kan og ikke kan spise under svangerskapet interessant nok for deg? ps. forumet er ikke bare for gravide altså Anonymous poster hash: 6d913...206
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Men det er da ingen som bryr seg om du spiser julemat eller ei. Hvorfor diskutere noe så vanvittig innholdsløst i det vide og brede? Sikkert like greit at den ble slettet. HI fikk jo tråden sin kuppet og ville ha den slettet. Anonymous poster hash: 97650...419 Det jo forsåvidt veldig få som også bryr seg om hvorvidt "du" er gravid, eller hvordan slimproppen "din" ser ut. Og jeg driter i hva "du" spiste til middag i går. Men det er en av mange temaer her inne som blir diskutert i det vide og det brede. Og det er alltid tråder som blir kuppet. Synes ikke akkurat at det skulle kunne være grunnlaget for om en tråd blir slettet eller ei? Anonymous poster hash: 9a580...785 Om du veldig gjerne vil ha tråden tilbake så er det jo ingen som hindrer deg i å kontakte Elin. Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Å diskutere kosthold i forbindelse med graviditet er jo livsviktig. Så på dette forumet er hva folk spiser svært vesentlig, faktisk. Men jeg har også svart brukermoderator oppi her, og det er ikke det at jeg vil ha den tilbake, men jeg skjønte bare ikke hvorfor den forsvant rett foran øya på meg. Rakk jo knapt å lese noe som helst... Anonymous poster hash: 9a580...785
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Jeg ba om at den skulle slettes fordi den ble ødelagt. Hi fra den tråden. Anonymous poster hash: 81202...e85
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Men det er da ingen som bryr seg om du spiser julemat eller ei. Hvorfor diskutere noe så vanvittig innholdsløst i det vide og brede? Sikkert like greit at den ble slettet. HI fikk jo tråden sin kuppet og ville ha den slettet. Anonymous poster hash: 97650...419 Det jo forsåvidt veldig få som også bryr seg om hvorvidt "du" er gravid, eller hvordan slimproppen "din" ser ut. Og jeg driter i hva "du" spiste til middag i går. Men det er en av mange temaer her inne som blir diskutert i det vide og det brede. Og det er alltid tråder som blir kuppet. Synes ikke akkurat at det skulle kunne være grunnlaget for om en tråd blir slettet eller ei? Anonymous poster hash: 9a580...785 Om du veldig gjerne vil ha tråden tilbake så er det jo ingen som hindrer deg i å kontakte Elin. Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Å diskutere kosthold i forbindelse med graviditet er jo livsviktig. Så på dette forumet er hva folk spiser svært vesentlig, faktisk. Men jeg har også svart brukermoderator oppi her, og det er ikke det at jeg vil ha den tilbake, men jeg skjønte bare ikke hvorfor den forsvant rett foran øya på meg. Rakk jo knapt å lese noe som helst... Anonymous poster hash: 9a580...785 Saken var jo at HI ble overgått i sin egen tråd så til slutt handlet den ikke om hva gravide kan og ikke kan spise. Det ble bare slenging med leppa om hvorvidt norsk og utenlandsk mat er ekkel. Nettopp derfor fikk jo HI tråden sin slettet. Anonymous poster hash: 97650...419
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Dama var jo gravid. Er ikke hva gravide kan og ikke kan spise under svangerskapet interessant nok for deg? ps. forumet er ikke bare for gravide altså Anonymous poster hash: 6d913...206 Handler ikke om hva jeg syns er interessant og ikke da. Tråden ble ødelagt. Var ikke mye som minnet om graviditetssnakk på slutten. Anonymous poster hash: 97650...419
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Dama var jo gravid. Er ikke hva gravide kan og ikke kan spise under svangerskapet interessant nok for deg? ps. forumet er ikke bare for gravide altså Anonymous poster hash: 6d913...206 Handler ikke om hva jeg syns er interessant og ikke da. Tråden ble ødelagt. Var ikke mye som minnet om graviditetssnakk på slutten. Anonymous poster hash: 97650...419 Igjen: FORUMET ER IKKE BARE FOR GRAVIDE Kjedelig at tråden ble ødelagt, men alt må ikke handle om graviditet Anonymous poster hash: 6d913...206
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Dama var jo gravid. Er ikke hva gravide kan og ikke kan spise under svangerskapet interessant nok for deg? ps. forumet er ikke bare for gravide altså Anonymous poster hash: 6d913...206 Handler ikke om hva jeg syns er interessant og ikke da. Tråden ble ødelagt. Var ikke mye som minnet om graviditetssnakk på slutten. Anonymous poster hash: 97650...419 Igjen: FORUMET ER IKKE BARE FOR GRAVIDE Kjedelig at tråden ble ødelagt, men alt må ikke handle om graviditet Anonymous poster hash: 6d913...206 Men i alle dager da. Tråden handlet opprinnelig om GRAVIDITET. Da er det surt at den blir kuppet for trådstarter. Hvem som helst kan når som helst opprette nye mattråder! Anonymous poster hash: 97650...419
Gjest Sommerfuggel Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Jeg må bare si det igjen, men jeg valgte å slette tråden etter mange rapporter. Det ble også advart 2 ganger om at tråden ville bli fjernet om den sporet mer av. Og det gjorde den også så til de grader. Det dreide seg ikke lenger om hvorvidt en gravid kunne spise kveite, men en stakkars bruker som fikk gjennomgå da hun sier hun ikke liker norsk mat. Og derfra tok det helt av. Men som sagt, om dere ønsker tråden åpnet igjen så hør med Elin Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Men i alle dager da. Tråden handlet opprinnelig om GRAVIDITET. Da er det surt at den blir kuppet for trådstarter. Hvem som helst kan når som helst opprette nye mattråder! Anonymous poster hash: 97650...419 Hvorfor reduserer dere ikke antall siteringer? Det blir jo nærmest umulig å lese fra mobil når man må scrolle ned i evigheter for å finne det nye svaret. Det er så lett så, bare prøv. Anonymous poster hash: 91b33...b06
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Mange som er stresset i julestria her? Virker som om mange har behov for å kverulere her inne i dag... Det var jo ikke så vanskelig å forstå dette: HI i den tråden trengte råd om hvordan hun skulle takle svigermor som insisterte på at hun skulle spise noe gravide er frarådet å spise. Tråden utviklet seg til å bli en tråd om julemat generelt samt en del rasistisk "drittslenging" og annen kverulering - altså milevidt fra det HI hadde spurt om råd om. Jeg støtter at HI som ville fjerne tråden, og brukermoderator som gjorde det! Synd at HI fikk tråden sin ødelagt på den måten! Anonymous poster hash: 1765d...f56
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Personlig syns jeg det er langt mer interessant å diskutere tema som er sentrale på dette forumet og som omhandler graviditet, enn hva folk spiser. Anonymous poster hash: 97650...419 Dama var jo gravid. Er ikke hva gravide kan og ikke kan spise under svangerskapet interessant nok for deg? ps. forumet er ikke bare for gravide altså Anonymous poster hash: 6d913...206 Handler ikke om hva jeg syns er interessant og ikke da. Tråden ble ødelagt. Var ikke mye som minnet om graviditetssnakk på slutten. Anonymous poster hash: 97650...419 Hvis alle svarene dine i denne tråden ikke handler om hva du er interessert i, hvorfor svarer du som ei nepe om hva du bryr deg om eller ikke, gjennom hele denne tråden, da? Anonymous poster hash: 9a580...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå