Gå til innhold

Jobbdilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lederstilling hvor jeg er leder for mye unge mennesker hovedsakelig 19-21 år. Jeg var alene med ei av de ansatte denne uken hvor det kommer frem i samtale at hun røyker mye hasj, og at hun går til avvenning for det. Dette har så langt ikke påvirket arbeidet hennes den korte tiden hun har jobbet hos oss. Ca 2mnd. Bør jeg videreformidle dette til min sjef som også tar seg av personalsaker, eller skal jeg holde det for meg selv? Hvis det senere vil komme til å påvirke henne på jobb(ruset, bakrus ol) så har jeg ikke noe valg, men hva nå?

Anonymous poster hash: 9c48e...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun sluttet å røyke hasj (det har hun vel om hun holder på med behandling/avvenning?) så ville jeg holdt det for meg selv. Om hun røyker hasj og går på jobb ville jeg tatt en prat med AKAN på arbeidsplassen om dere har, alternativt lederen med personalansvar.

Anonymous poster hash: b8780...4a1

Skrevet

Kunne ikke spørre for mye rundt det da det kom kunder midt i samtalen. Hun er flink på jobb, men er generelt veldig stresset, og passer ikke like godt inn i miljøet som de andre. Men utifra den korte samtalen tror jeg hun røyker hasj nå, og prøver å slutte. Hun brukte ordet "mye", så jeg antar at det er snakk om flere ganger i uken kanskje. Hun jobber som ekstrahjelp hos oss 3-4 kvelder i uken.. Syns det er vanskelig siden hun er pliktoppfyllende og flink. Har lyst til å gi henne en sjanse og heller følge litt ekstra godt med..

Skrevet

Men hva hvis hun faktisk kommer ruset på jobb, og jeg VET hun røyker. Tør ikke tenke på hva min sjef hadde sagt på det :/ hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...