Gå til innhold

gir dere noe til barnehagen til julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som f.eks konfekt de kan ha på pauserommet?

Anonymous poster hash: ffd2e...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner foreldrerepresentanten.

Samler inn og kjøper felles gave.

Anonymous poster hash: b74de...686

Skrevet

Vi ga de hjemmelagde drops vi :)

Skrevet

Vi har gitt litt julebakst. :)

Anonymous poster hash: c9c18...b8a
Skrevet

Jeg har kjøpt inn store sjokolader med daim til hver av dem og i tillegg et stort glass med brente mandler de kan ha på pauserommet.

Anonymous poster hash: 05eaa...7b8

Skrevet

Tenkte å gi ei konfekteske.

Skrevet

De får en juleskål hver med godis oppi. Dumle, Marianne, små sjokoladenisser og div andre godis som har innpakning så de ikke smelter sammen.  :takke:

Skrevet

Jeg gir bøker.

I år:"hva sier reven?"

Anonymous poster hash: 3ca4c...8d1

Skrevet

De får en juleskål hver med godis oppi. Dumle, Marianne, små sjokoladenisser og div andre godis som har innpakning så de ikke smelter sammen. :takke:

. Åj, får de en Marianne hver? Gjør hun noe spesielt? Tar julevasken? I såfall vil jeg ha en og :D
Skrevet

Hihi, hun er å få tak i på europris iallefall:) 

Skrevet

Jeg bakte cookies.

I år er vi i utlandet, læreren og assistente på pre-school får hver sin lille pose med pepperkaker som jeg og Junior har bakt.

Anonymous poster hash: 5e2a2...11e

Skrevet

Stor konfekt og julekort med gullungene mine.

Anonymous poster hash: e2dc2...1df
Skrevet

Ja ga en barnebok å en pose med twist.

Syns barnehagen gjør en kjempe god jobb med sønnen min,så ville gjerne gi de en oppmuntring.

Skrevet

Haha, de ansatte må jo bli feite hvis de får konfekt og kaker hos foreldrene til alle barna!

Jeg gir ingenting. Dels fordi jeg ikke er fornøyd med bhg, og venter på plass i ny, og dels fordi jeg synes det er nok gavebytting som det er. Gidder ikke å bruke tid og energi på noe som kanskje blir kasta og ikke satt pris på. (De tingene som er tidligere nevnt ville jeg selv ikke satt særlig pris på. Bortsett fra bok kanskje.)

Anonymous poster hash: c16a4...842

Skrevet

Haha, de ansatte må jo bli feite hvis de får konfekt og kaker hos foreldrene til alle barna!

Jeg gir ingenting. Dels fordi jeg ikke er fornøyd med bhg, og venter på plass i ny, og dels fordi jeg synes det er nok gavebytting som det er. Gidder ikke å bruke tid og energi på noe som kanskje blir kasta og ikke satt pris på. (De tingene som er tidligere nevnt ville jeg selv ikke satt særlig pris på. Bortsett fra bok kanskje.)

Anonymous poster hash: c16a4...842

Jeg er mest overrasket over at det ikke er flere foreldrerepresentanter som ordner fellesgave?

Anonymous poster hash: b74de...686

Skrevet

Jeg gir en stor kurv med hjemmelagde knekkebrød, oster, honning, frukt, gløgg og sjokolader. Verdens beste barnehage fortjener litt ekstra for å ta så godt vare på min lille spesielle skatt :)

Anonymous poster hash: b2573...cd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...