Gå til innhold

Kan han være interessert ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en utrolig hyggelig mann gjenom jobben.

Når han er innom, sier han alltid : "Du må bare ringe om det er noe, jeg kommer jeg.."

Og om han ringer spør han alltid om det går bra meg meg etc, før han kommer til poenget.

Jeg sendte en sms i sted og takket for kjapp respons på en pakke, og da fikk jeg svar : "Alt for deg :-)"

Grunn til å tro at han kan være interessert, eller er jeg innbilsk nå ? Vet jo ikke hvordan han er med andre, men han er ikke sånn med mine kollegaer ihvertfall.

Hmmm.

Anonymous poster hash: 64d1e...ce6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, han er interessert :).

Anonymous poster hash: 8f395...9e1
Gjest Relegere
Skrevet

Omg. Hva er det med kvinnfolk som lurer på om en mann er interessert? Herregud, det er da ikke forumet til Klara Klok dette her. Få på brillene.

Skrevet

Må lufte det et sted. Kan ikke akkurat spørre han heller...

Hi

Skrevet

Eh.... Det er da like mange menn som lurer på slikt, og spør sine venninner til råds.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Må lufte det et sted. Kan ikke akkurat spørre han heller...

Hi

Hvorfor ikke? Dere er ikke fjorten år lengre, be han på en kaffe vel?

Skrevet

Trenger ikke være noe mer enn vennskap synes jeg... ut fra det du skriver.

Anonymous poster hash: 2bd89...bcc
Gjest Relegere
Skrevet

Dere som spør om det virker rimelig desperat, spør du meg. Er det ikke bare å ta sjansen slik de gjorde i gamle dager, eller forventer du at han skal se deg dyyyypt inn i øynene og gi deg en ring først?

Skrevet

Dere som spør om det virker rimelig desperat, spør du meg. Er det ikke bare å ta sjansen slik de gjorde i gamle dager, eller forventer du at han skal se deg dyyyypt inn i øynene og gi deg en ring først?

Gud bedre....

Det er da helt normalt at både gutter og jenter er nysgjerrig og litt redd for avvisning.

Og du har visst ikke skjønt betydningen av ordet desperat overhodet.

Dessuten skjønner du vel at HI ikke vet hva hun senere kommer til å ville med ham selv? Hun liker ham, men aner da ingenting enda om hun kommer til å ville bli sammen med ham noen gang.

Gjest Relegere
Skrevet

Kan hun ikke bare skrive en lapp til han med pålydende tekst:

Vil du være sammen med meg? Kryss av for "ja" eller "nei" og lever lappen til en av dibberene.

Skrevet

Fint om de som ikke har annet en fjas å komme med, kan la være å svare.

Skrevet

Jeg tror han bare vil pule deg.

Anonymous poster hash: aea6a...f07

Skrevet

Han kan absolutt være interessert i deg mener jeg, men kan også være at han bare er en flørtete type som gjør sånn med alle..skjønner at du er usikker, det hadde jeg også vært.

Anonymous poster hash: aced9...f9a
Skrevet

Vanskeleg å svare på, utan å sjå mannen/høyre tonefallet.  Har mannlege kollegaer som fint kan seie slike ting utan at dei er interesserte. Men det er ikkje berre meg dei seier slikt til, då.

Skrevet

Jeg tenker at det er godt mulig han er litt interessert, hvis det bare er deg han flørter slik med for tiden, og dere ikke kjenner hverandre godt fra før av.

Om det bare er deg i sengen sin, eller noe mer han vil ha, det vet han sikkert ikke selv enda engang :)

Skrevet

Ikke sjangs at jeg ber han på kaffe el.

Og det er mikroskopisk sjangse for å treffe han på byen også, selv om det hadde løst mye å ha et par glass vin innabords.

Huff, blir helt fjortis igjen jeg.

Skrevet

Det store spørsmålet er om du er interessert. Er du det så tar du samme tone tilbake. Sannsynligvis utvikler det seg og han tar et steg videre.

Skrevet

Hehe, joda. Jeg har akkurat samme tonefallet tilbaket.

Eg litt småforelska - men derfor undres jeg på om jeg bare overtolker eller om han faktisk vil noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...