Gå til innhold

Norge <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så stolt jeg blir <3 Vi bor i verdens mest fantastiske land <3

:hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:

Anonymous poster hash: 90af1...4d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Er så glad for at barna mine vokser opp her:-)

Hilsen ei som er norsk med opprinnelig fra midtøsten.

Anonymous poster hash: a2767...254

Skrevet

Helt enig! Er så glad for at barna mine vokser opp her:-)

Hilsen ei som er norsk med opprinnelig fra midtøsten.

*Norsk statsborgerskap

Anonymous poster hash: 66446...df2

Skrevet

Norsk statsborgerskap = norsk :-)

Det kan ingen ta ifra meg!

Skrevet

Nei, å være norsk har noe med etnisk opprinnelse å gjøre. Du kan aldri bli en nordmann, akkurat som jeg aldri kan bli en japaner. Mannen min kommer fra USA, og han vil alltid være en amerikaner med norsk statsborgerskap.

Skrevet

Nei, å være norsk har noe med etnisk opprinnelse å gjøre. Du kan aldri bli en nordmann, akkurat som jeg aldri kan bli en japaner. Mannen min kommer fra USA, og han vil alltid være en amerikaner med norsk statsborgerskap.

Surpomp!

Anonymous poster hash: 0cb0b...aa4

Skrevet

Jeg er ikke stolt av å bo i ett av verdens rikeste land, men som fortsatt ikke gir nok til fattige mennesker i Norge. Som ikke gir hjelp til psykiatriske pasienter. Som har utrolig utrolig dårlige veier. Som lar eldre lide. Som lar skoler forfalle. Som ikke hjelper rusmisbrukere.

Men utlendinger skal de hjelpe! Å sende milliarder til utlandet skal de gjøre. Skjemmes av å være fra Norge. Ja jeg og min familie har det bra, men det er så utrolig mange nordmenn som ikke har det bra i Norge!

Anonymous poster hash: 1681c...03b

Skrevet

Jeg er også veldig glad og takknemlig for at jeg bor i Norge. Ja, det er en del som kunne vært bedre, men det er mye mye mer som kunne vært verre.

Anonymous poster hash: 2e75a...1be
Skrevet

Surpomp!

Anonymous poster hash: 0cb0b...aa4

Ja, blir litt sur når utlendinger tror det er fritt frem å kalle seg norsk når det faktisk skal mer enn et oppholdskort til. Det er et hån mot Norges historie og etnisk tilhørelse, på lik linje som om jeg flyttet til Kina, Japan, Mexico, Iran og mente jeg dermed hadde rett til å kalle meg kineser, japaner, meksikaner eller iraner. Det er et hån mot deres kultur.

Skrevet

Jeg er ikke stolt av å bo i ett av verdens rikeste land, men som fortsatt ikke gir nok til fattige mennesker i Norge. Som ikke gir hjelp til psykiatriske pasienter. Som har utrolig utrolig dårlige veier. Som lar eldre lide. Som lar skoler forfalle. Som ikke hjelper rusmisbrukere.

Men utlendinger skal de hjelpe! Å sende milliarder til utlandet skal de gjøre. Skjemmes av å være fra Norge. Ja jeg og min familie har det bra, men det er så utrolig mange nordmenn som ikke har det bra i Norge!

Anonymous poster hash: 1681c...03b

Skjemmes mer over at vi tar inn noen tusen asylsøkere og tror at dette hjelper. Om man virkelig vil hjelpe folk så må man hjelpe hvor de kommer fra. Å ta inn noen blir som en dråpe i havet, koster mye, og gjør at de som blir igjen blir tvunget til å enten bli der og lide, eller prøve å komme seg inn i et annet land ved uærlige metoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...