Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Hvorfor gidder dere? Anonymous poster hash: e078e...02c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Mener du en som ikke jobber? Sosial klient eller folk som er uføretrygdede.Uansett sykdom . Jeg er en som lever på nav ,snart uføretygdet .Å kunne ikke tenkt meg en som ikke jobber .Sakl begge to gå hjemme det virker litt slitsomt i lengden. Anonymous poster hash: 3c24b...167
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Hahaha Han er mannen jeg elsker, at det tar tid for han å få seg fast jobb, skal da umulig kunne påvirke det.. Gjør det det, så er man alt for opptatt av det materialistiske! Anonymous poster hash: 9f361...fa5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Mener du en som ikke jobber? Sosial klient eller folk som er uføretrygdede.Uansett sykdom . Jeg er en som lever på nav ,snart uføretygdet .Å kunne ikke tenkt meg en som ikke jobber .Sakl begge to gå hjemme det virker litt slitsomt i lengden. Anonymous poster hash: 3c24b...167 Men du står da ikke i en posisjon til å ikke ønske en som ikke jobber når du ikke gjør det selv. Anonymous poster hash: e078e...02c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 En naver er en som går på nav sosial og heller lever på småpenger enn å jobbe. Ikke en som trenger reell hjelp. Anonymous poster hash: 621c8...133
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Sant det, Men vil helst ha en partner i jobb.Så regner med jeg blir alene .Men greit det også Anonymous poster hash: 3c24b...167
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Jeg er alvorlig syk. Inntjeningen min lavere, enn hva den kunne ha vært. Jeg er glad min mann ikke stikker fra meg av den grunn. Jeg er fysisk syk, og sykdommen min gir faktisk andre utfordringer som er større, enn hva manglende inntjening fører til av problemer. Anonymous poster hash: bf1c8...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tror ikke du vet hva en naver er HI. Anonymous poster hash: 28168...5c2
Gjest Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Seriøst? Man blir vel glad i et mennenske som person, og ikke yrket deres ?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Samma det vel, bare han har stor kuk så! Anonymous poster hash: d8dfa...7ac
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Nå er det jo stor forskjell på en naver og en naver, da... En naver som har reelt behov for økonomisk støtte fra NAV, ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å være sammen med. Men en naver som kun utnytter systemet, noen det dessverre finnes en del av, kunne det ikke falt meg inn å være sammen med. Jeg setter pris på ærlighet. Anonymous poster hash: 0ce5f...114
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Selvfølgelig vil man helst være sammen med en som er i jobb dersom det er mulig, men for arbeidssøkere kan det ta tid å finne seg relevant jobb, og jeg hadde da ikke avfeid en mann av den grunn så lenge han sendte søknader og ikke ga opp. Er selv arbeidssøker om dagen, og kan dessverre ikke påstå at jeg har vært aktiv nok den seneste tiden med å søke, men i disse juletider med mye sosialt og barn som skal følges opp med avslutninger, baking og diverse- så får det være greit. Anonymous poster hash: 6be6a...3a3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Seriøst? Man blir vel glad i et mennenske som person, og ikke yrket deres ? Som arbeidssøker så skal jeg selv innrømme at ambisjoner og drømmer hos en mann er mer tiltrekkende enn det motsatte, men det er samtidig godt mulig at dette er tilstede hos en mann som er midlertidig arbeidssøkende Anonymous poster hash: 6be6a...3a3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Er sammen med en lege, er lege selv. Ville aldri vært sammen med en såkalt "naver". Snylt av verste sort. Hadde min mann blitt hindret i å arbeide på grunn av sykdom hadde det vært noe annet. Hadde heller ikke blitt sammen med en som var uføretrygdet i utgangspunktet. Anonymous poster hash: a3e80...eca
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Jeg gjør det ikke slutt med mann jeg har levd mange år med og barn med fordi han naver over en periode altså! Jeg har navet selv, i hele tre måneder. Ble sagt opp og bestemte meg for å ta en lang sommerferie og kose meg hjemme fremfor å stresse med å søke ny jobb. Ble nesten skuffet da jobben var i boks ved første søknad jeg sendte Anonymous poster hash: 57d7c...c65
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Hva mener du med naver da? Den riktige definisjonen er vel en person som ikke gidder jobbe og enten utnytter systemet, svindler eller lever på laveste sosialstønadsats, slike menn er ikke veldig attraktive, enig i det... Men en mann som er syk og trenger støtte fra nav, en person som har mistet jobben og har dagpenger i påvente av ny jobb e.l. lever jo også av nav, men har et reelt behov og er dermed ikke naver. En slik mann har jeg ingen problemer med. Anonymous poster hash: 0c7ca...4c8
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Jeg går på NAV, men vil ikke si jeg er en naver jeg kan ikke jobbe. Er rett og slett for svak til det på alle muligemåter. Har hatt jobb før & det fungerte det og slett ikke for meg, det er ikke alle som er sterke nokk til å jobbe. Heldigvis har jeg en veldig forståelsesfull samboer som ikke bryr seg som at jeg ikke jobber så lenge jeg har det bra & ikke er syk, deprimert &utslitt hele tiden. Sån som jeg blir når jeg jobber eller studerer Anonymous poster hash: 8e954...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå