Gå til innhold

Hvordan høres deres babys hjerteslag ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

galloperende hest : )) fikk in bare min egen først..den var jevn. Når du leter tidlig må du lete midt på magen litt hardt ned og rett over skambeinet. jeg er nå 16 uker..og nå hører jeg det best litt til venstre rett under navlen.. hørte den 1 gang i uke 12

Anonymous poster hash: 37789...291

Jeg har en galopperende hest samme sted😀 men så har jeg en gjevn hjerterytme på venstreside mot hoftebeinet og oppover magen med ca lik antall slag som den galopperende hesten, så lurte bare på hvordan deres høres ut😃 for mitt hjerte ikke i 150😉 så lurte bare på hvordan andres hørtes ut

Er ca i uke 18 nå er veldig usikker på hvor langt jeg er kommet. Skal på ul den 30 i denne mnd. Men det jeg synes er så rart er at jeg finner begge slagene nesten på samme plass hver gang jeg hører, er vandt med tidligere sv.skap at de turnert mer og kunne variere mer hvor jeg fant den. Og ettersom jeg har forstått så hvis det er morkake eller navlestrengen skal det være en mer skvisj lyd, men hører ikke den. Så gleder meg til ul for å få en forklaring på det😉

Ja jeg hører min også med babyen, men det jeg vil fram til er at jeg har to forskjellige plasser på mage der Hjerteslagene er over 130-150 og hører min utenom det😉 men det er sikkert ekko på minste på en eller annen måte 😊 er ikke alt vi skal skjønne😃

Annonse

Ja jeg hører min også med babyen, men det jeg vil fram til er at jeg har to forskjellige plasser på mage der Hjerteslagene er over 130-150 og hører min utenom det men det er sikkert ekko på minste på en eller annen måte er ikke alt vi skal skjønne

gjør det på min å. kan jo høre den litt overalt..spørs jo hvor langt du har kommet. men jeg hører den best litt til venstre under navlen , men hører den også andre steder. ellers kanskje du har tvillinger??; D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...