Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #51 Skrevet 17. desember 2013 Haha for ett teit innlegg! Fei for din egen dør før du feier andres. Og du er jo medskyldig i dyremishandling også. Siden du står på sidelinjen uten å gjøre noe. Jeg hadde helle tvingt barna mine med ut i skog og mark, eller stallen enn å la de sitte inne hele helgen å spille eller så på tv hvertfall. Du vet ikke hvilke grunner hver enkelt familie har til å gjøre som de gjør, så slutt å bry deg om ting du ikke har noe med. Og nei jeg har verken hund eller hest. Anonymous poster hash: baeac...fe1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #52 Skrevet 17. desember 2013 Er det ikke greit at vi er forskjellige da? Jeg bruker mye tid i stallen, det er mange som har unger "på slep", men det er sjelden ungene er sure. De ungene jeg opplever "på slep"i stallen liker seg der. Disse ungene er med i et fellesskap av barn, ungdom og voksne som samles om den felles interesse. I stallen hos oss er det ingen som drar med seg unger som ikke ønsker å være der. Hva bruker du selv fritiden din på Hi? Anonymous poster hash: a486d...3fd Er ute i fri skog og mark med hund og barn. Hvertfall ikke stuet inne på et lokale med hunden i buret og barna plassert på en campingstol med hvert sitt nettbrett. H.i Anonymous poster hash: 49c5e...5c2 Stakkars barna dine som blir dratt slept motvillig med ut i skog og mark med hund For de som har litt vondt for det: setningen over er ironi, som spiller på at Hi mener at det er synd i barn som dras med i stallen, mens det tydeligvis er greit å dra de med i skog og mark med hund.Dermed kan Hi lett tolkes dithen at det er greit å dra med ungene på det man selv har interesse for,så lenge man har interesse for det samme som Hi har interesse for... Selv tror jeg barn har godt av å være med både ut i skog og mark og i stallen. (hundeutstillinger har jeg lite erfaring med, så det velger jeg å ikke uttale meg om) Anonymous poster hash: a486d...3fd De er med når de ønsker det. Ellers finner vi på andre ting også. Dessuten er de mye med venner Jeg kunne hvertfall aldri tvunget de til å dyrke min hobby nesten hver helg året rundt. Ser fler av barna til mine venner synes det er gørr kjedelig. Manfe av de har både hest og hundestevner langt oppi halsen. Er de jeg sikter til. H.i Anonymous poster hash: 49c5e...5c2 I så fall burde vel egentlig spørsmålet heller være hva som er galt med din vennekrets, ikke heste(og hunde) damer generelt.Jeg skal love deg at jeg har vært mye mer i stall en deg, og deg har en helt annen opplevelse av barn som er med foreldre i stallen. De barna jeg kjenner som pleier være med i stallen storkoser seg.De som ikke trives i stallen pleier ikke være med. Nei, revurder vennekretsen din du, i stede for å skjære hele verden over en kam.... Anonymous poster hash: a486d...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå