Gå til innhold

Er så lei sykdom nå!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn og er alene med de. Det startet 7. desember. Skulle pynte til jul den helgen da vi måtte reise bort for å dra i begravelse 6. desember.

Mellomste får feber. Planen om å dra til nissehuset i Drøbak måtte utsettes. Så er jeg hjemme mandag, tirsdag og onsdag med henne. Juleballet til 13 åringen var onsdag og hun ringte etter 3 timer og ville hjem, for hun hadde så hodepine. Kom hjem og hadde feber.. Så torsdag ble minste syk med 40,7 i feber og nedsettende hjalp ikke mye. Så på fredag sendte jeg mellomste i barnehagen for å feire lucia. De ringte meg klokka 10 og ba meg hente henne. Så kom helgen... Syke alle 3 barna, men søndag kveld kviknef de to små til og jeg tenker at NÅ endelig er vi friske... Leverte de i barnehagen i går og fikk telefon om at minste blør mye neseblod og er slapp (det er egentlig ikke uvanlig) klokka 13, men måtte ikke hente da, så ventet til dagen var over.. Så... I dag... Er jeg blitt syk...

Ikke har jeg pyntet til jul, ikke har jeg bakt, ikke vasket... Ingenting!

God jul:)

Anonymous poster hash: 916f1...644

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bakt nokre få småkaker, men hverken pynta eller vaska. Synes eg er godt i rute, eg.

Skrevet

Har kun en syk unge og det ser rett og slett ikke ut her! Snytepapir overalt, nesedropper, leker og matrester i skjønn forening. Er så trøtt at jeg vil spy, men siden ungen ikke får sove så er det bare å tygge kaffegrut og holde ut (får ikke tid til å koke kaffen ) 😜

Anonymous poster hash: b0831...f55

Skrevet

Åh så digg med slike innlegg :D :D Alltså veldig kjedelig og trist med syke barn, men at det finnes flere som ikke har vasket alle kroker, alle kjøkkenskap og den hele rundvasken til jul =p har tatt kjøleskapet, skal ta ovnen til helga og kjøkkenskapene dropper jeg i år siden vi skal flytte over jul!! :D

Har selv 2 barn og er 100% alene med den ene da far er ute av bildet, det er virkelig ikke gøy med sykebarn når alt kommer samtidlig, omgangsyken fks, brrr. Men det er godt at dem fikk det nå og ikke på julaften ;) God bedring med barna.

Skrevet

Digg at det ikke bare er meg:) er veldig godt å se at det er fler enn meg som ikke er "i rute" Trodde jeg var den eneste omtrent:) har en frisk unge og to syke i dag.. Et også skikkelig sugen på voksenkontakt.. Har 2 av barna 100% og syk mamma... Men til helgen skal jeg ha "fri" og da skal jeg få gjort masse:)

HI

Anonymous poster hash: 916f1...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...