Gå til innhold

Klær til fotografering

Venterpå#2

Anbefalte innlegg

Vi skal til en hobbyfotograf i dag å ta bilder av lillegutt på 3,5 mnd og storesøster på 3,5 år...noen av de alene og noen av de sammen! Fotografen sa at hun har ikke noe rekvisitter, har noen noe gode tips til hva jeg kan ta med? Og hvilkr klær ville dere tatt på? Vil helst ikke ha så sterke farger..har en hvit lys fin body til lillegutt..men vet ikke hvilken bukse? Ååå..hjelp og tips takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville enten stivpynta og laga "gammaldagse" barneportrett eller brukt nøytrale, pene kvardagsklede for litt meir moderne bilder.

Om de har god tid kan de kanskje ta med to antrekk til kvar.

Rekvisittar på bilda ser eg ikkje poenget med, det er ungane som er motivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd litt fargerike klær om du ikke skal ha sort hvitt. Det blir ofte veldig bleke og blasse bilder med lyse/hvite klær. Ta med litt ulike klær og skift litt. Bare føtter er ofte søtt, så gjerne bukser uten fot til babyen. 

Av rekvisitter ville jeg tatt med favorittleker, men ikke plastikk ting. Ta gjerne med treklosser, et tog av tre, en bamse, en søt dukke, en fin rangle til minstemann, puttekasse el lign. Blir fint. Ellers er det jo fint med kurver, myke pledd, en liten benk eller stol el lign.

Anonymous poster hash: 21446...c2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...