Lurifaxa Skrevet 17. desember 2013 #1 Del Skrevet 17. desember 2013 Barnet mitt som nå er to uker, har vært ganske vanskelig å lagt i sengen sin. Han liker aller best å sovne til puppen. Hver gang han har sovnet og jeg har bært han i sengen, illskriker han og vil tydlig ha mer mat. Han suger kanskje 1 minutt til og så sovner han. (Da har han spis vel og lenge på forhånd) Det endte med at vi tilslutt gav han smok og da har han roet seg mye mer og sovner lettere i sengen. Men nå har jeg lagt merke til at han kan ligge lenge på puppen og suge, men hører ikke han svelger. Man skal vel tydelig høre de svelger? Det er gjerne etter at han har spist en stund at han bare ligger der og suger uten at jeg hører svelgelyd. Noen ganger hvis jeg rugger litt i han kan jeg plutselig høre at han svelger iverig igjen. Går et an at barnet "kosesuger" på puppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 17. desember 2013 #2 Del Skrevet 17. desember 2013 Jepp, jg ble brukt som smokk i nærmere et år, min sin tok ikke vanlig smokk. Kunne ligge å kose leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Septembermirakel❤️ Skrevet 17. desember 2013 #3 Del Skrevet 17. desember 2013 Oy yes! Jeg blir brukt som smokk ofte, og spes etter måltidene når hun er mett og god Helt i orden for meg altså. Enn så lenge i hvertfall jenta mi er straks 3 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå