Gå til innhold

Hva kan en gi i julegave til et ungt par?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville gått for noe som garantert brukes ogt ar lite plass. A la gode kjøkkenkniver. Eller en pose med kjeks, ost, pålegg, knekke rød, vin, godis e.l.

Type interiørting eller store bokser osv ville jeg ikke ha våget. Hvis de er høflige av natur så takke de pent, men har ingen plasse sette det (unge har det som regel litt trangere enn andre og litt mindre plass) og kanskje liker ikke stilen heller.

Anonymous poster hash: a1393...404

Jeg er 23 år og nylig etablert med mann og baby.

Jeg hadde blitt superglad for gode kniver og kjeler, men en vinåpner med mariusmønster hadde blitt byttet i en mer classy uten mønster.

Store bokser med tekst kan være fine, men da må fargene passe til interiøret. Mange unge er opptatt av interiør, så det kan være litt risky business. Tacoserveringssett kan være en hit hvis de er den typen, personlig synes jeg ikke noe om det. Da ville jeg heller hatt en fin blomstervase. Det kan være vanskelig å treffe om du ikke kjenner dem så godt, så et gavekort på tilbords eller jernia kan være like bra. :)

Til mine unge og etablerte venner har jeg gitt bl.a. Holmegaard lyslanterne, ulike mugtails, boblen glassvase, damask sengetøy, div marmelader og annet fra Nicholas Vahe, lyslykt med egendesignet stort kubbelys, div skåler/glass/vannkaraffel fra Rosendahl grand cru...

Anonymous poster hash: 459ad...68c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...