Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Og blir syk noen dager...hvordan skal man skrive det på meldekortet? Og trenger man sykemelding fra legen hvis man ikke skal bli trukket i penger? Anonymous poster hash: c5641...aa6
Fruen i huset Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Du krysser av på syk. Du blir ikke trukket i penger (hvertfall ble ikke jeg det)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg krysser ikke av for syk, ble trekt feil og har panikk for at dette skal skje igjen. Om du er syk over 3 dager gjelder sykemelding på lik linje som i en ordinær jobb. Anonymous poster hash: 49179...031
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Du skal trykke på syk, siden du faktisk er det. Sykemelding trenger du hvis du bruker opp egendagene dine som ved en vanlig jobb. Du blir mest sannsynlig ikke trekt i penger. Hvis du ikke trykker på syk og nav faktisk sjekker opp med praksisplassen din at du har vært borte kan du tape retten på AAP. Anonymous poster hash: 0b1ff...7c2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Skriver du syk på meldekortet blir du trekt i aap, for da har du ikke gjennomført tiltaket som du skal. Anonymous poster hash: 6371e...169
meg-og-mine Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 ikke kryss syk du, opplevde selv å krysse syk og ble trekt i aap. Surt å bli trekt 1500kr fordi jeg hadde sykt barn. Ble straks en veldig dyr omgangsyke.Ring saksbehandler om du er syk å gi beskjed til han / henne istedenfor, om dette ikke er rett vil saksbehandler gi deg veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå