Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Hun fortalte hvordan hun klarte og deaktivere en alarm på en svea jakke som hun hadde siklet på i lang tid, men syntes var for kostbar og bruke penger på. Hun sa videre at hun hadde stjålet lette små ting som gjerne koster litt uten at noen har fått mistanke om at hun er en tyv. Jeg ble mildt sagt sjokkert og ønsker ikke motta noen presanger fra henne mer , men hun mente jeg var bare misunnelig fordi hun turte og stjele og jeg aldri ville gjort det. Herrefred, aner ikke hva jeg burde gjøre, men ble trist på hennes vegne. Anonymous poster hash: f5ac6...855
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Det er nok mangen som stjeler gavene de gir bort. Minst en gang i uken anmelder vi forhold på jobben, der de som har stjålet forteller at det er julegaver som de ikke har råd til. Helt forferdelig at voksne mennesker ( kun damer så langt hos oss) kan få seg til å gjøre noe sånt. Forrige uke så jeg en dame stjal to barneklokker, men hun var vekke før jeg rakk å reagere! Så der er nok noen barn som mest sannsynlig får stjålne klokker til jul. Ingenting overrasker meg på den fronten lenger.. Anonymous poster hash: 49f6c...164
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg ville ikke vært venn med et slikt menneske lenger. Fullstendig mangel på vett, moral og evne til å tenke konsekvenser. Sikkert merkbart på flere plan i livet. Før eller siden får du det rettet mot deg selv. Hvordan kan du stole på at hun ikke bare stjeler dine eller dine barns saker dersom hun ser noe hun kunne tenkt seg selv og har anledning? Anonymous poster hash: e9830...d8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå