Gå til innhold

Drittlei Epson-skrivere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man virkelig ha en vanlig svart blekkpatron for å skrive ut noe med KUN farger???
Jeg har prøvd i lang tid å skrive ut et bilde. Har mye blekk på alle fargene (svart, gul, rosa og blå som fargetoner), men selve hoved-svartfargen er tom. MÅ man virkelig ha en slik patron for å skrive ut biler??? Det haster, men det er absolutt ingen butikker i byen her i vi bor som selger den type blekk :(

Er det kanskje noe jeg ikke forstår, eller må man ha litt av alle fargene?

Anonymous poster hash: 01345...1f2
Skrevet

Man bruker jo sort for å få andre farger også. Rødtoner, blåtoner osv er vel blandet med sort for å få riktig farge?

Kjempefornøyd med min epson :-)

Skrevet

Jeg har fem kassetter, to stk som er svarte. Den ene svarte brukes når jeg skriver ut farger (denne er helt ny), mens den andre brukes til vanlig svart/hvit utskrift (tom). 

Vedder på at di har lagret en slik innstilling kun for at man må kjøpe mere blekk? :(
Kjipt at jeg har en litt mer sjelden type skriver, hvor jeg kun kan handle blekk bestemte plasser på nett.

Anonymous poster hash: 01345...1f2
Skrevet

Vår Epson skriver ikke ut en eneste prikk uten at alle patronene er fulle og orginale. Selv ikke en svart prikk om det begynner å bli fritt for gult. Forstå det den som kan. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...