Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Må man virkelig ha en vanlig svart blekkpatron for å skrive ut noe med KUN farger???Jeg har prøvd i lang tid å skrive ut et bilde. Har mye blekk på alle fargene (svart, gul, rosa og blå som fargetoner), men selve hoved-svartfargen er tom. MÅ man virkelig ha en slik patron for å skrive ut biler??? Det haster, men det er absolutt ingen butikker i byen her i vi bor som selger den type blekk Er det kanskje noe jeg ikke forstår, eller må man ha litt av alle fargene? Anonymous poster hash: 01345...1f2
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Man bruker jo sort for å få andre farger også. Rødtoner, blåtoner osv er vel blandet med sort for å få riktig farge? Kjempefornøyd med min epson :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har fem kassetter, to stk som er svarte. Den ene svarte brukes når jeg skriver ut farger (denne er helt ny), mens den andre brukes til vanlig svart/hvit utskrift (tom). Vedder på at di har lagret en slik innstilling kun for at man må kjøpe mere blekk? Kjipt at jeg har en litt mer sjelden type skriver, hvor jeg kun kan handle blekk bestemte plasser på nett. Anonymous poster hash: 01345...1f2
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Vår Epson skriver ikke ut en eneste prikk uten at alle patronene er fulle og orginale. Selv ikke en svart prikk om det begynner å bli fritt for gult. Forstå det den som kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå