Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Fikk dere bruk for det? Anonymous poster hash: c74ad...ab6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Jeg prøver å finne det nå. Hadde ikke til første. Anonymous poster hash: 1197b...ab9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Har hatt reisetrille med mulighet for å feste bilstol på. Det har vært ganske greit. Kort brukstid for bilstoladapter, men reisetrillen har vært mye brukt. Anonymous poster hash: 633a6...741
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Hmm, kanskje jeg bør kjøpe det likevel da.. usikkert hva man trenger altså HI Anonymous poster hash: c74ad...ab6
Silverfox Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Har hatt reisetrille med mulighet for å feste bilstol på. Det har vært ganske greit. Kort brukstid for bilstoladapter, men reisetrillen har vært mye brukt. Anonymous poster hash: 633a6...741 Det har vi også hatt, helt genialt! Greit å slippe å dra med seg stor vogn hvis man bare skal på et senter f.eks. Må dessverre bytte til adapter nå fordi vi trenger tvillingvogn..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Brukte det aldri med førstemann. Byttet vogn da nr 2 kom, og angrer på at vi ikke kjøpte sånn adapter da. med den første kan man la babyen styre det meste av planlegging. Nr 2 osv må henge med på det som skjer, og da må man nok mye oftere flytte på en sovende baby Anonymous poster hash: ca390...4f4
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Det har jeg aldri savnet :-) Hatt bilstolen oppi handlekurven dersom jeg bare skulle ha noen få ting på buikken, ellers tar jeg han i babysetet på vognen. I byen har jeg en bytrille med svingbare fremhjul og full liggestilling. Det er også solskjerm på den så jeg kan skjerme han både fra lys og en del sanseinntrykk hvis han skal sove/spise osv. Har kunnet bruke den helt fra nyfødt bare jeg laget et lite rede med dyne/teppe :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Men det er jo ikke bra for baby å sitte så mye i bilsetet? Har aldri skjønt hvorfor man har baby mer i bilstolen enn nødvendig, f.eks. trille rundt på senter. Har bilsetet i handlevogna selv når jeg handler, men da er det snakk om en halvtime. Skal man ha vogna med allikevel er det vel like greit å putta babyen oppi bagen så den ligger godt? Anonymous poster hash: 78d17...d44
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Men det er jo ikke bra for baby å sitte så mye i bilsetet? Har aldri skjønt hvorfor man har baby mer i bilstolen enn nødvendig, f.eks. trille rundt på senter. Har bilsetet i handlevogna selv når jeg handler, men da er det snakk om en halvtime. Skal man ha vogna med allikevel er det vel like greit å putta babyen oppi bagen så den ligger godt? Anonymous poster hash: 78d17...d44 Fordi hvis man feks må en kjapp tur til byen å kjøpe noe til kveldens avslutning, eller når man henter søsken på skolen/fotballen/ballett/korps stryk det som ikke passer, så er det kjekt å bare sette sete på en liten trille Anonymous poster hash: 42fa8...9f6
skjotta Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Jeg savner det ikke og ville ikke hatt en baby så lenge i bilstol. Ei reisetrille med full liggestilling er bedre. Jeg drar med meg vogna (har emmaljunga og den er tung men det er verdt det) for lengre turer og dersom jeg bare skal på butikken setter jeg bilstolen i babysetet på handlevogna. Når jeg ser folk på handlesenter som triller rundt på bilstolen tenker jeg "stakkars liten"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå