Gå til innhold

Så svære julestjerner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var i overkant for meg. Jeg får nesten angst! Hva er vitsen med så svære stjerner i vinduet, det er det første du ser når du kommer inn.

Har sett det flere steder... Hva syns du?

http://www.lindevegen.no/

Anonymous poster hash: 5aab0...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat disse vinduene kledde store stjerner, men noen vinduer er rett å slett for små for sånne store stjerner og i de tilfellene så synest jeg ikke det er så pent i det hele tatt

Anonymous poster hash: a0ccd...f8b
Skrevet

Jeg har så store stjerner :) synes det er pent.

Skrevet

Jeg har også den str på stjernen, men vinduet er også mye større.

Anonymous poster hash: d7e80...021

Skrevet

Synes de er fine i karnappvinduer, eller vinduer som er like store. alle andre blir liksom for små til disse store stjernene :-)

Skrevet

Synes ikke det er fint med sååå store. Ser ut som to stikkende øyne.... :/

Anonymous poster hash: 58905...cad

Anonymous poster hash: 58905...cad

Skrevet

Fint i de store vinduene, men det passer ikke alle steder.

Skrevet

Vi har sånn. Men vi har også gigantiske stuevinduer 😂

Skrevet

Digger julestjernene, men skrekk og gru for en blogg. Hun kan da ikke skrive i det hele tatt.

Anonymous poster hash: f1340...96a

Skrevet

Vi har så store stjerner og vinduene våre er mindre. Skyt oss! ;)

Skrevet

Nydelig! Har så stor stjerne i kjøkkenvinduet, men vinduet er større da. 

Anonymous poster hash: 2691b...192
Skrevet

Digger julestjernene, men skrekk og gru for en blogg. Hun kan da ikke skrive i det hele tatt.Anonymous poster hash: f1340...96a

Enig, fryktelig dårlig språk. Helt greit å skrive på dialekt, men da må man kunne skrive... Datt av etter 3 setninger.

Anonymous poster hash: fbc91...d16

Skrevet

Har en slik stjerne i kjøkkenvinduet men det er større og kvadratisk. Har slik str så slipper jeg julegardiner

Anonymous poster hash: f5218...1a9

Skrevet

Jeg synes store stjerner er kjempe flott om man har store vinduer.

Våre vinduer er ganske vanlig str så her er stjerne mindre. Er jo kun en kort periode man har de oppe, så er jo gøy å gjøre litt ut av det :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Veldig fint med store stjerner, men da må man ha vinduer til det! I denne bloggen ble det helkræsj.

Skrevet

Har en slik stjerne i kjøkkenvinduet men det er større og kvadratisk. Har slik str så slipper jeg julegardinerAnonymous poster hash: f5218...1a9

Samma her!

Skrevet

Min personlige mening er at slike stjerner er for store og at det er stygt, men heldigvis spiller min mening veldig liten rolle for andre og jeg lever veldig godt med a naboen har slike i vinduet.

Anonymous poster hash: 718d7...1f2
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg ønsker meg slik stjerne i kjøkkenvinduet mitt, men, det er 3sett vinduer i vinduskarmen der da ;) I stua har jeg litt mindre vindu enn kjøkkenet, der henger det en smijerns stjerne med telys istedenfor strøm. nydelig ;)

Skrevet

Jeg klarer ikke ta et standpunkt til hva jeg syns. Først negativ, så var det jo litt fint, så syns jeg det er for sterkt lys. Med svakere pærer f.eks 15W kunne jeg nok likt det. Har noen lignende selv, men stjernene er nok litt mindre. Vinduene våre ser ut til å være i samme størrelse

Skrevet

De stjernene var moderne for 4-5 år siden, men noen bruker dem fortsatt. Personlig har jeg aldri likt dem. 

Anonymous poster hash: ab9a0...a9c
Skrevet

De stjernene var moderne for 4-5 år siden, men noen bruker dem fortsatt. Personlig har jeg aldri likt dem. 

Anonymous poster hash: ab9a0...a9c

De er umoderne altså? Det hadde jeg på følelsen. Hang ikke våre opp i år, de begynner å få hard medfart. Hva bør en satse på nå da for de neste 4-5 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...