Gå til innhold

samme regler i barnehage og skole ved sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er syk. Kastet opp to ganger igår, feber idag. Formen har steget utover dagen, og han føler seg grei nok til å dra på skolen i morgen. Hadde litt feber når han la seg. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 449a4...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han feber i kveld ville jeg holdt han hjemme i morgen.

Anonymous poster hash: 340ad...c02
Skrevet

Har han feber i kveld ville jeg holdt han hjemme i morgen.

Anonymous poster hash: 340ad...c02

Ja, det er jo det jeg alltid har gjort i barnehagen og...

Skrevet

Om han ikke har feber i morgen tidlig og allmenntilstanden er god, så kan han gå på skolen. Det er allmenntilstanden som avgjør.

Anonymous poster hash: fd77c...77d

Skrevet

Om han ikke har feber i morgen tidlig og allmenntilstanden er god, så kan han gå på skolen. Det er allmenntilstanden som avgjør.

Hmm.. ok. Jeg tenker at smittekildene ikke er de samme på skolen som barnehage, de er liksom ikke oppi hverandre på samme måte. Er jo over et døgn siden han kasta opp og. Huff, får se i morgen kanskje.

Skrevet

Om han ikke har feber i morgen tidlig og allmenntilstanden er god, så kan han gå på skolen. Det er allmenntilstanden som avgjør.Anonymous poster hash: fd77c...77d

Hmm.. ok. Jeg tenker at smittekildene ikke er de samme på skolen som barnehage, de er liksom ikke oppi hverandre på samme måte. Er jo over et døgn siden han kasta opp og. Huff, får se i morgen kanskje.Anonymous poster hash: 449a4...d98

Han er jo ferdig å kaste opp. Da er han ikke smittsom lenger. Og feber smitter ikke. På vår skole har vi ingen "regel" om hvor lenge man skal være hjemme. Du bestemmer om barnet ditt skal på skolen eller ikke. Skolen sender han hjem igjen om allmenntilstanden er slik at han ikke har noe utbytte av å være på skolen.

Hilsen lærer

Skrevet

Om han ikke har feber i morgen tidlig og allmenntilstanden er god, så kan han gå på skolen. Det er allmenntilstanden som avgjør.Anonymous poster hash: fd77c...77d

Hmm.. ok. Jeg tenker at smittekildene ikke er de samme på skolen som barnehage, de er liksom ikke oppi hverandre på samme måte. Er jo over et døgn siden han kasta opp og. Huff, får se i morgen kanskje.Anonymous poster hash: 449a4...d98

Han er jo ferdig å kaste opp. Da er han ikke smittsom lenger. Og feber smitter ikke. På vår skole har vi ingen "regel" om hvor lenge man skal være hjemme. Du bestemmer om barnet ditt skal på skolen eller ikke. Skolen sender han hjem igjen om allmenntilstanden er slik at han ikke har noe utbytte av å være på skolen.

Hilsen lærerAnonymous poster hash: fd77c...77d

Ok,takk :) sender han selvsagt ikke med feber, men jeg hat vært litt streng på dette med en feberfri dag før bhg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...