Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Og ja, det er sikker mye i veien med meg og men faren min er null interessert i ungene våre og sitter bare på pc når vi er på besøk. Moren min er dårlig til små barn, og blir fornærmet hvis eldste her på 4 f.eks ikke vil spise så mye av middagen. Sier ting som "ja ja, jeg får la vær å lage til deg neste gang da. Ville du likt det?" Søsteren min er utrolig ego, har stor success som designer, men spør aldri hvordan det går med andre, ringer aldri, og skryter utrolig mye. Svigermor er ok, men hun er så slapp og gidde aldri løfte seg fra sofaen når hun er her. Den ene svigerinnen er hyggelig, men lite sosial og den andre er psykopat, så hun har vi ikke kontakt med. Onkelen og tantern min er kjempekoselige, men de er uvenner med mamma og pappa pga arv, så de ser vi aldri lenger. Er jeg bare uheldig, eller har mange det sånn? Anonymous poster hash: 8ca0e...1b3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Noe av det samme her... godt forhold til min mor og min bror da.... greit forhold til pappa, men ellers ikke beste forholdet til svigerfamilie og min søster... Anonymous poster hash: f2c47...58a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Du er ikke alene. Har to følelseskalde og fjerne foreldre. Mor er helt grei, men du kan se langt etter støtte og oppmuntring. Alt fra gode karakterer til nyheter om boligkjøp blir mottatt med et halvkjølig "så bra" også en eller annen negativ bekymring. Pappa er kun opptatt av seg selv og sitt. Han vil helst ikke snakkes til i det hele tatt fordi det tar av hans tid. Søsteren min evner ikke å snakke om noe annet enn seg selv og blir faktisk sur hvis andre snakker om seg og sitt. Broren min er heldigvis fantastisk. Anonymous poster hash: 0415b...028
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Godt å vite at det ikke bare er meg;) selv om det er kjipt at det er sånn.. Stålsetter meg for jula, gleder meg overhodet ikke.. Anonymous poster hash: 8ca0e...1b3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Da er vi to. Synd man ikke kan velge familien sin. Merker at jeg har trukket meg mye bort fra de og treffes kun i bursdager. Har ikke noe forhold utenom. Anonymous poster hash: 1ef5b...cea
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Min familie er veldig engasjert når vi er på besøk så kan ikke klage på de. Men svigers er helt motsatt. Bryr seg ikke om ungen i det hele tatt. Tar henne aldri med på ting eller finner på noe. De er mer opptatt av bikkja vår. Er helt tragisk. Barnet vårt er 8 år så ganske lett å finne på noe med. Trenger ikke sitte på gulvet å leke liksom men gjøre andre artige ting dom alle voksne kan få til... spille brettspill, kort osv. Anonymous poster hash: d75e6...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå