Gå til innhold

Hva gir dere mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Anonymous poster hash: 9b303...263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge har bursdag i november,så i år ble det både jule og bursdaggave i ett :) kjøpe klær til hverandre :)

Skrevet

Ny våtdrakt, skihansker, bok og sykkelklær.

Anonymous poster hash: ac643...365

Anonymous poster hash: ac643...365

Skrevet

Skjerf, iPad og iPod

Anonymous poster hash: 13f72...2bf

Skrevet

Ingenting! Han ønsker seg ingenting så i år skal han jaggu få det.

Skrevet

Klær og mobil

Anonymous poster hash: cd450...ffe
Skrevet

Bassgitar

Anonymous poster hash: 17be2...20a
Skrevet

Tja, si det.. Vi har kjøpt nye mobiler til hverandre til "jul", og skal bare ha en liten oppmerksomhet under treet til hverandre. men jeg aner ikke hva det skal være.

Anonymous poster hash: 6ff62...6fd
Skrevet

Ny pute, leselampe, politiet boka, pioner filmen å enn sånn håndholdt liten støvsuger trur foressten at han ikke vett han ønske seg sånnen ;) men dette er fra barna og ;)

Anonymous poster hash: 85001...26c

Skrevet

Stjernekikkert og kokebok.

Anonymous poster hash: a6c34...eab

Skrevet

Foodprosessor, skikkelige høretelefoner, barbersett med skikkelig høvel og kost (barbershop.no) og penger til klær. 

Skrevet

Et Amanda Egilsson smykke med navna til barna og en moods Cardigan :)

Skrevet

Vi er så glad i å glede andre så julegavebudsjettet er sprukket for lengst :P 

Så i år kjøper vi felles gave som vi legger under treet. Til oss fra oss. Gran turismo, det nyeste :) Akkurat det vi ønsker oss ;)

Skrevet

Te, en kopp og brente mandler. Fancy, ikke sant?

Fra gutten vår får han superundertøy og en sånn smart 3 i 1 lue.

Skrevet

Diesel klokke, skjorter, pysj, undertøy, batteridrill, sko, bukse, lue, kaffe, barber blader, biotherm pakke, genser. Fra ungen, katten og meg :D

Anonymous poster hash: ab538...e03

Skrevet

Forlovelsesringer til hverandre<3

Anonymous poster hash: aafd6...7d5

Skrevet

Mannen får en globus med lys og den siste James Bond filmen, for å komplettere samlingen som han fikk i fjor :)

Anonymous poster hash: a7765...aef
Skrevet

Han får en brannbilmodell av ungene, og en bok av meg. Han har også fått beskjed om å ikke kjøpe noe til meg da stort sett alle fellesgaver er ting jeg ønsker meg til huset :)

Skrevet

Han får genser frå Gant, ingen ting frå ungane (i alle fall ikkje organisert av meg, lurer på om eldste på 21 mnd har laga gåver i bhg).

Skrevet

New York tur til han og sønnen vår :)

Anonymous poster hash: 1ca23...825
Skrevet

To par ski. Det var altså kun meningen at han skulle få ett par langrennski, men fikk et par fjellski med for 400 (fjorårsmodell) så da ble det begge. budsjettet sprakk kan du si. Han valgte det ut selv, så for at han skal få en overraskelse, så bestilte jeg et veldig fint skibilde av familien. Det kommer han til å like veldig godt. 

Det ble dyre gaver. Det er egentlig noe vi prøver å styre unna, men det blir ting vi har ønsket oss lenge. Jeg får skibukse som også er kostbart, men den gamle er fullstendig utslitt, og vi er mye ute på ski. 

Anonymous poster hash: 9f782...596
Skrevet

Min får en isbitmaskin i år. Han elsker isbiter i all drikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...