Gå til innhold

Tvangssalg av hus, hvem skal jeg ta kontakt med ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom banken, også videre? Hvem kan jeg kontakte for å få vite hvor langt det har gått? eller få vite hvor mye gjeld det er på ??

Anonymous poster hash: 50b76...400

Fortsetter under...

Skrevet

Namsmannen er vel den som banken begjærer tvangsalg via som jeg har skjønt det. Ta kontakt med ham og hør hvor langt i prosessen dere er kommet, hvor mye gjelda er på burde dere vel vite om det er snakk om mislighold av huslån? Vil tro banken også kan svare på akkurat det... 

Anonymous poster hash: a9969...717
Skrevet

Skrev det ikke klart i teksten, men er ikke meg selv det gjelder.. Kan jeg uansett få tilgang på informasjon?

Skrevet

Namsmannen er det vel, men jeg kan ikke tro du vil få noe informasjon når det ikke er deg det gjelder.

Skrevet

Skrev det ikke klart i teksten, men er ikke meg selv det gjelder.. Kan jeg uansett få tilgang på informasjon?

Ikke uten videre nei, du må da få skriftlig fullmakt fra den det gjelder for som leveres til namsmannen/banken først for å kunne få noe slags informasjon...

Anonymous poster hash: a9969...717

Annonse

Skrevet

Da jeg ble syk og nav kuttet all støtte krevde banken min tvangssalg av leiligheten min. Leiligheter som går på tvangssalg blir ofte solgt billigere enn ellers. Jeg fikk derfor en avtale med banken om at jeg umiddelbart satte i gang vanlig salg av leiligheten (om jeg husker rett så måtte megler bekrefte dette til banken også) og da slapp jeg tvangssalg, dermed ble mitt tap mindre enn om leiligheten var blitt lagt ut på tvangssalg.

Hør om det er en mulighet for det også i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 52ef3...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...