Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Har noen opplevd at det var så vanskelig for BUP å stille diagnose at dere ble henvist videre til langtidsobservasjon på sykehuset? Vi fikk denne beskjeden i dag, og ble enige om at vi skal søke om et opphold på to uker. Jeg lurer på om noen her har noen erfaringer fra dette? Akkurat nå føler jeg meg litt nummen og oppgitt, jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal reagere en gang. Hva kan vi egentlig forvente av dette? Anonymous poster hash: f5014...aac
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 9ecfe...421
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Vi fikk diagnose av BUP. Tok litt tid, men bare fordi de tok så mange tester og fulgte skikkelig opp. Synes de gjorde en bra jobb. De tok godt være på oss som familie. Anonymous poster hash: 72070...1b9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Vi fikk diagnose av BUP. Tok litt tid, men bare fordi de tok så mange tester og fulgte skikkelig opp. Synes de gjorde en bra jobb. De tok godt være på oss som familie. Anonymous poster hash: 72070...1b9 Vi har også fått mye oppfølging av BUP, og det har vært mange tester inkludert MR, EEG osv, men etter mange måneder har de fortsatt ikke noe entydig svar. Derfor vil de at barnet skal legges inn i to uker for observasjon døgnet rundt. Jeg vet at dette er uvanlig, men lurte likevel på om noen her hadde erfaring fra en slik langtidsobservasjon. HI Anonymous poster hash: 9ecfe...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå