Gå til innhold

Flere som sliter med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg virkelig HATER med DIB!

Der varslene kommer... ca 70% av gangene jeg trykker der, så kommer bare den listen opp, og jeg kan bare se, også går varselen bort... Men de resterende 30%, ender jeg opp inne på "ditt kontrollpanel" uten at jeg vil.
Uansett hvor mange ganger jeg trykker og prøver å bare få opp den "boksen" går det ikke. Kommer bare inn på kontrollpanel igjen og igjen... Det er grenseløst irriterende :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Det er kjempeirriterende! 

så godt å høre at det ikke bare er meg:p

Skrevet

Joda sliter med det samme, men hos meg så er det kontrollpanel som kommer 70% av gangene :-P

Skrevet

Tror kontrollpanelet kommer hvis man trykker midt på, mens den listen dukker opp hvis man trykker helt øverst i det venstre hjørnet. Men noen ganger er det vanskelig å få opp lista, og da blir varselet stående å lyse...

Anonymous poster hash: 5616e...7c8
Skrevet

Tror kontrollpanelet kommer hvis man trykker midt på, mens den listen dukker opp hvis man trykker helt øverst i det venstre hjørnet. Men noen ganger er det vanskelig å få opp lista, og da blir varselet stående å lyse... Anonymous poster hash: 5616e...7c8

Haha, med mine pølsefingre klarer hvertfall ikke jeg å kontrollere hvor på ikonet jeg trykker :-D

Skrevet

Hvis du venter til siden er helt lastet inn, så skal bare listen med varslene komme. Hvis du trykker før det kommer du inn på kontrollpanelet. Det er ihvertfall min erfaring.

Skrevet

Jeg skjønner ikke bæret av hva du snakker om ...

Anonymous poster hash: 2ce41...970

Skrevet

Hvis du venter til siden er helt lastet inn, så skal bare listen med varslene komme. Hvis du trykker før det kommer du inn på kontrollpanelet. Det er ihvertfall min erfaring.

Jepp. Og hvis du ikke gidder å vente så kan du bare trykke stopp først. ;)

Anonymous poster hash: cfce4...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...