Gå til innhold

Pappan mener vi ikke skal kjøpe julegaver til hverandres barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså han mener at jeg ikke skal bry meg om å kjøpe til hans og han kjøper ikke til mine, men at vi kan gi bare gaver til bursdagene til hverandres barn. Jeg synes dette er tullerusk og mener jeg og han bør gi sammen til alle barna, både til jul og bursdag.

Han mener barna får mer enn nok gaver til jul så da trenger dem ikke noe fra meg og mine barn. Vi bor sammen og har vært sammen noen år. Hva synes dere dette er like dumt som meg?

Anonymous poster hash: d7a16...afe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal barna få fra dere sammen. Dere er da en familie nå.

Anonymous poster hash: 60d89...db0
Skrevet

Altså han mener at jeg ikke skal bry meg om å kjøpe til hans og han kjøper ikke til mine, men at vi kan gi bare gaver til bursdagene til hverandres barn. Jeg synes dette er tullerusk og mener jeg og han bør gi sammen til alle barna, både til jul og bursdag.

Han mener barna får mer enn nok gaver til jul så da trenger dem ikke noe fra meg og mine barn. Vi bor sammen og har vært sammen noen år. Hva synes dere dette er like dumt som meg?

Hvorfor vil han ikke at dere skal gi gavene sammen? En trenger jo ikke kjøpe for høyere sum eller flere gaver, men at det står at gavene er fra dere begge er vel en selvfølge når dere bor sammen??

Anonymous poster hash: de0c6...ae8

Skrevet

Som jeg leser det har han et barn og du flere, er det grunnen til at han vil ha denne ordningen muligens?

Merkelig i mine øyne å ikke kjøpe gave sammen fra dere til hvert barn når man bor sammen

Anonymous poster hash: 219bf...346
Skrevet

Min mann og jeg bor ikke sammen, har barn fra før på hver vår kant og venter en sammen. Jeg kjøper gaver til mine barn og skriver fra oss sammen, og han gjør det samme til sine barn. Eller, ihvertfall til den yngste da den eldste ikke aksepterer meg.

Anonymous poster hash: c2560...c76

Skrevet

Løp!!!

Anonymous poster hash: b3440...cbe

Skrevet

Min mann og jeg bor ikke sammen, har barn fra før på hver vår kant og venter en sammen. Jeg kjøper gaver til mine barn og skriver fra oss sammen, og han gjør det samme til sine barn. Eller, ihvertfall til den yngste da den eldste ikke aksepterer meg.

Håper dere flytter sammen når barnet kommer, det må jo være helt bak mål å ha felles barn og bo hver for seg. Stakkars barnet som blir skilsmissebarn med foreldre som er sammen.

Anonymous poster hash: 329c1...d75

Skrevet

Som jeg leser det har han et barn og du flere, er det grunnen til at han vil ha denne ordningen muligens?

Merkelig i mine øyne å ikke kjøpe gave sammen fra dere til hvert barn når man bor sammen

Anonymous poster hash: 219bf...346

Vi har like mange barn.

Skrevet

Hvorfor vil han ikke at dere skal gi gavene sammen? En trenger jo ikke kjøpe for høyere sum eller flere gaver, men at det står at gavene er fra dere begge er vel en selvfølge når dere bor sammen??

Jeg vet egenlig ikke, han vil vel at hans barn skal få noe som bare er fra pappan og ikke fra meg. Tenkte det var en selvfølge jeg og. Synes det er merkelig at han ikke vil gi noe til mine barn også jeg da, de bor tross alt sammen. Jeg treffer barna hans bare annenhver helg og i ferier men synes det er veldig naturlig å gi dem noe fra meg likevel.

Skrevet

Min mann og jeg bor ikke sammen, har barn fra før på hver vår kant og venter en sammen. Jeg kjøper gaver til mine barn og skriver fra oss sammen, og han gjør det samme til sine barn. Eller, ihvertfall til den yngste da den eldste ikke aksepterer meg.Anonymous poster hash: c2560...c76

Håper dere flytter sammen når barnet kommer, det må jo være helt bak mål å ha felles barn og bo hver for seg. Stakkars barnet som blir skilsmissebarn med foreldre som er sammen. Anonymous poster hash: 329c1...d75

Er ikke synd på noen her, gitt. Vi er sammen så mye vi kan, men pga livssituasjonen vår kan vi ikke flytte sammen akkurat nå. Ingen drømmesituasjon, men vi gjør det beste utav det, og vi har det bra.

Skrevet

Min mann og jeg bor ikke sammen, har barn fra før på hver vår kant og venter en sammen. Jeg kjøper gaver til mine barn og skriver fra oss sammen, og han gjør det samme til sine barn. Eller, ihvertfall til den yngste da den eldste ikke aksepterer meg.Anonymous poster hash: c2560...c76

Håper dere flytter sammen når barnet kommer, det må jo være helt bak mål å ha felles barn og bo hver for seg. Stakkars barnet som blir skilsmissebarn med foreldre som er sammen. Anonymous poster hash: 329c1...d75

Er ikke synd på noen her, gitt. Vi er sammen så mye vi kan, men pga livssituasjonen vår kan vi ikke flytte sammen akkurat nå. Ingen drømmesituasjon, men vi gjør det beste utav det, og vi har det bra.

Hvorfor få barn sammen når dere ikke skal være en familie? Og hva slags situasjon som kan gjøre at man er forhindret fra å være en familie når man venter barn sammen?

Skrevet

Hvorfor få barn sammen når dere ikke skal være en familie? Og hva slags situasjon som kan gjøre at man er forhindret fra å være en familie når man venter barn sammen?

Hvorfor har du noe med hvordan andre bor og ordner hverdagen sin????

Skrevet

ikke svar på spørsmålet ditt.

men da min storesøster var liten bodde hun med min mor, og min far bodde alene.

da pga min mors jobb.

etter jeg kom til verden hadde de kjøpt fellesbolig, men min far flyttet på hybel 90% av året pga utdanning og jobb.

de var gift da de fikk sitt første barn, og de er gift enda og min storesøster er 40!

man må ikke bo sammen, fordi om man har barn sammen. det går an å pendle.

da vi fikk barn pendlet vi til etter nummer to ble født. min jobb, hans jobb og hans unger var årsaken til det. timingen på å føytte sammen, var ikke riktig ved barnas ankomst. nå er ungene båre store.

Anonymous poster hash: 435b1...1d4

Skrevet

Her har bare han ei datter fra før av, vi deler på alt av gaver for det...

Skrevet

Da hadde jeg sagt følgende:

Greit, du bestemmer jo om du vil gave til mine barn. Men jeg akter å gi dine barn gave fra meg.

Ferdig med den diskusjonen

Skrevet

Hjelpes! Finnes det så trangsynte mennesker eller tuller du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...