Gå til innhold

Er det lov av Nille å sette ned juleserviset med 50% uken etter at vi kjøpte det til fullpris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har lov til å sette det ned samme dag hvis de vil. De ansatte har heller ikke LOV til å si til deg at det kommer på tilbud, selvom jeg har hintet til kunder noen ganger...

Anonymous poster hash: 8ecce...aef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spør alltid om det kommer på salg snart og om jeg kan få rabatten alt nå.

Store seriøse kjeder kan gi deg rabatten på forskudd. Særlig på XXL kan det lønne seg. Fått forskudd på rabatt flere ganger der. Ikke sikkert Nille praktiserer dette men kjøpt er kjøpt. Husk å spørre neste gang.

Anonymous poster hash: 12441...38b

Skrevet

Herlighet så frekke mange av dere er. For noen forbilder for barna deres. Svarer dere slik om de spør dumt også?Anonymous poster hash: ef64b...43e

Forskjell på når barna som ikke vet bedre/har intelligensnivå enda til å forstå spør om noe voksne synes dumt, og når voksne mennesker som tjener egne penger spør om slikt HI spør om. Anonymous poster hash: 37329...ab3

Slik du skriver ville jeg satt deg i samme bås. Slik som du Må pirke på HI.

Kven er den skarpeste kniven i skuffa her ?

Anonymous poster hash: 461a5...bac

Skrevet

har ikke nille åpent kjøp løsning?

da kan du kjøpe et til 50% og levere tilbake det gamle med den nye kvitteringen :-)

Anonymous poster hash: 4dde4...7ce

Skrevet

Ergelig, men fullt lovlig ja. De setter jo selv den prisen de vil på varene.

Dog kan du nok ikke gå tilbake og retunere, du vil få samme pris tilbake som det er på serviset i butikken nå.  Det er hvertfall min erfaring. 

Anonymous poster hash: 0acfa...93e

Så lenge man har kvittering kan de ikke gi deg halv pris tilbake... Da kan man kjøpe noe til halv pris og få full pris tilbake når det er satt opp igjen da :P

Skrevet

Fatter ikke at noen faktisk kjøper servise på Nille... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 331b4...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...