Gå til innhold

Erfaring med Provera?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Nettopp vært hos gynekologen for å sjekke at alt er i orden, og det var det. Har ikke hatt mensen siden pilleslutt i juli, så fikk provera for "rense" kroppen etter pilleslutt og for å se om det får i gang eggløsning. Noen som har erfaring med det? Fikk også vite at slimhinnen min var på 7 mm nå så den var på god vei til å bygge seg opp, men for at eggløsning skal kunne skje måtte den være på 12 mm. Noen som vet hvor fort den "bygges" opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skal begynne på provera ila noen dager selv, men har dessverre ikke noen tidligere erfaringer med det.

Jeg sluttet også på pilla i juli, og fikk mens i september, men siden har jeg ikke sett noe til den. Så har et håp om at ting skal normalisere seg slik at 2 - åringen kan bli storebror etterhvert :-D

Skrevet

Da er vi jo nesten i samme båt!  Håper det får ting "i gang" igjen, helst litt fort. Jeg skal ta en tablett hver dag i syv dager, hvordan lenge skal du ta de? Si ifra hvordan det går?! :D

Skrevet

Jeg må vente på svar på noen blodprøver før jeg kan starte på de, så håper det går fort!

Skal ta de i 10 dager :-)

Skal si i fra når/om ting skjer her ;-)

Når skal du begynne på de?

Skrevet

Jeg begynte på mandag, skal ta de i syv dager, Håper det får "restartet" kroppen litt!

Skrevet

Krysser fingrene for at det hjelper på :-)

Blir spennende å se om jeg i det hele tatt starter på provera. Tok CB G-test nå i kveld, og fikk svakt, men tydelig kryss :-o

Har en test til liggende så jeg kan teste i morgen tidlig igjen :-) whææ:-)

Skrevet

Gratulerer så mye, for en fantastisk julegave! Her har provera mensen komme, så håper det får kroppen i gang til nyåret! :D

Skrevet

Ja, det var litt av en overraskelse, altså!!:-)

Håper provera har gjort susen for systemet, og at du snart sitter med positiv test:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...