Ugl@ ruger... Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 ...skulle jeg ønske at jeg var mann. Som feks nå, etter å ha hengt over dassen å mer eller mindre vrengt innsida ut. Det hjelper fint lite at gubben synes aldri så synd på meg, at han lover å handle de siste julegavene og at han skal stå for både pepperkakebaking og middagslaging. Jeg hadde heller vaska hus, handla, tatt fakturering, arkivering, julehandel, henta unger osv osv. På toppen av alt så har STUPIDE meg tatt på meg å holde kiosken under barndiscoen i morra,pluss være "dørvakt" under ungdomskolens juleball på onsdag. Jeg har en greie med at jeg aldri greier å finne på en god unnskyldning hvis jeg blir spurt, derfor spørres jeg sikkert alltid først også :/
sug lut Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Det suger å være ja-menneske, hehe. Derfor har jeg brukt førtåra på å lære å si nei der det er nødvendig. Men hei, spyr du så er det ikke en god ide å være barnevakt heller, uansett om det er preg-spy.
Ugl@ ruger... Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2013 Det suger å være ja-menneske, hehe. Derfor har jeg brukt førtåra på å lære å si nei der det er nødvendig. Men hei, spyr du så er det ikke en god ide å være barnevakt heller, uansett om det er preg-spy. Heldigvis melder mannen seg frivillig til å enten være med hvis formen min er tålelig ok, eventuelt så tar han over for meg... Men han er ikke super happy for det akkurat. Han ser for seg at det blir mye bråk.
Mistletoe and wine Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Det er ingenting som er verre enn å være ja-menneske... Godt mannen trår til, selv om det dog er litt protestpreget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå