Gå til innhold

jeg er så redd for andre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta fra meg mannen min.. funnet min drømmemann å jeg tror ikke jeg er god nok når han ser andre jenter med like intresser som han. Mer lik han. Han er god på å si og vise at jeg er den eneste for han uansett hvem som dukker opp. Men selvtilliten min ødelegger det å føle meg trygg.

Hjelp meg med råd, jeg må jobbe med dette men hvordan?

Anonymous poster hash: d6184...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen råd dessverre. Men om du ikke klarer å stole på han, har ikke forholdet noen fremtid.

Kanskje du burde prate med en psykolog?

Anonymous poster hash: c7fb4...a79
Skrevet

Jeg stoler på han. Jeg er bare utrolig usikker på det jeg selv stoler på.. faller aldri til ro.

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen hittil? I en startfase kan dette være naturlige følelser, og da vil det slippe taket av seg selv etter hvert, når du ser at han mener det han sier.

Anonymous poster hash: 755c7...5a5
Skrevet

Jeg brydde meg ikke de første syv månedene men nå som jeg virkelig føler han er den rette så får jeg helt spader av sjalusi.. bare noen får uker i forhold. Men ser for meg livet med han. Den følelsen. Men jg vil ikke vere så sjalu og bekjymret heletiden. Kanskje det bare er i starten. Har iallefall aldri opplevd meg selv slik.

Skrevet

Jeg brydde meg ikke de første syv månedene men nå som jeg virkelig føler han er den rette så får jeg helt spader av sjalusi.. bare noen får uker i forhold. Men ser for meg livet med han. Den følelsen. Men jg vil ikke vere så sjalu og bekjymret heletiden. Kanskje det bare er i starten. Har iallefall aldri opplevd meg selv slik.

Hvis følelsene er slik du beskriver så vil jeg si det er ganske naturlig å ha det slik i begynnelsen før du har funnet ut med sikkerhet at du kan stole på at det bare er deg han vil ha.

Anonymous poster hash: 755c7...5a5

Skrevet

Det var da godt å høre. Jeg håper det går over snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...