Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Var på julebord på lørdag, var i toppform og alle hadde det hyggelig. Det ble en del sprudlende vin, og ca rundt 12 tiden etter et par glass sprudlendevin ble jeg akutt svimmel og kvalm. Følte meg veldig beruset også og måtte skynde meg å ta taxi hjem. Spydde i taxien på vei hjem med en venninne, huff kan ikke skjønne jeg ble så dårlig helt sånn ut av det blå Har gått på slankekur de siste ukene, kan det være fordi jeg ikke hadde spist så mye? Anonymous poster hash: 63119...d45
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Var på julebord på lørdag, var i toppform og alle hadde det hyggelig. Det ble en del sprudlende vin, og ca rundt 12 tiden etter et par glass sprudlendevin ble jeg akutt svimmel og kvalm. Følte meg veldig beruset også og måtte skynde meg å ta taxi hjem. Spydde i taxien på vei hjem med en venninne, huff kan ikke skjønne jeg ble så dårlig helt sånn ut av det blå Har gått på slankekur de siste ukene, kan det være fordi jeg ikke hadde spist så mye? Anonymous poster hash: 63119...d45 Ja. Anonymous poster hash: 86ad6...e32
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Det er garantert derfor. Var selv på intens slankekur, og så feiret jeg bursdagen min. Havnet på legevakt, så full var jeg. Og da drakk jeg mindre enn jeg pleier til vanlig... Anonymous poster hash: 20acb...751
Havhesten Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Ikke bekymre deg. Det kan skje den beste.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Det var da ikke ille. Jeg er utplasseringstudent og drakk meg så full. Alt va toppen med en gang men så slu jeg hjem. Da suste alkoholen i blodet. Jeg fant ikk veska mi eller jakka, begynte å grine å blei deretter skrekkforbanna.. på alt å alle. Jeg ble tatt hånd om av ei jente fjg ikk kjente, sjefen min fant veska å så var alt i orden. DET er flaut det spyr heller da altså. Ver litt forsiktig med alkohol nå som du slankes. Anonymous poster hash: 0bed5...feb
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Vel, det kunne vært verre. For noen uker siden var jeg på julebord, og det endte med at en kollega som holdt tale kalte en annen kollega for en fitte... Foran alle. Kul mann (not)! Anonymous poster hash: 9a8a6...6a6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Ikke tenk på det Tenk på alt som skjedde ETTER du dro! Det var bare ei som fikk med seg dette, og det kan også skje den beste. Anonymous poster hash: 05b53...7f0
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Det var ikke store skandalen til et julebord å være! Nei, slapp av, du. Du viste jo dessuten god vurderingsevne i og med at du dro hjem. At man kan spy av sprudlevin er ikke noe nytt, jeg holder meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Det kan skje den beste. Var selv på fest i helgen. Følte ikke at jeg drakk så mye egentlig, men den natten/dagen etter så kastet jeg opp mange ganger og var skikkelig dårlig i magen. Føltes ut som omgangssyke faktisk. Vet ikke om det var det eller alkoholen :S Anonymous poster hash: f5176...b21
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Neida, ingenting å være flau for. Jeg velta stolen min tre ganger, datt ned to trappetrinn og dansa stort sett med alle som ville.....og ikke ville Men folk er vant til meg, så tror ikke det kom som et sjokk Å bli dårlig kan hende den beste
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 dytt Anonymous poster hash: 83647...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå