Bustetroll Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Har en del spekemat (pølser) i fryseren.Jeg spiser ikke slikt. Det er etter x-en. Det har ligget i fryseren i 8-9 mnd.. Endret 16. desember 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Spekemat holder lenge i romtemperatur, så det klarer seg nok flere år i fryseren. Bare å ta opp en pølse, tine og lukte/smake på. Anonymous poster hash: 59e4d...894
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 http://lmgtfy.com/?q=Spekemat+holdbarhet+frys Anonymous poster hash: 1b72f...aec
Bustetroll Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2013 Spekemat holder lenge i romtemperatur, så det klarer seg nok flere år i fryseren. Bare å ta opp en pølse, tine og lukte/smake på. Anonymous poster hash: 59e4d...894 jeg liker ikke spekemat, og vet virkelig ikke hvordan det skal/skal ikke smake .
Bustetroll Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2013 http://lmgtfy.com/?q=Spekemat+holdbarhet+frys Anonymous poster hash: 1b72f...aec Jo takk du. Men du vet også, at grunnen til at man kan google slikt i det hele tatt, er fordi andre deler erfaringer, på f.eks forum
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 Visste ikke at Gilde hadde forum. Anonymous poster hash: 1b72f...aec
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Det holder lenge! I alle fall helt fint den tiden du snakker om, men når vi begynner å snakke om år, da vil smaken tape seg. Men ikke noe problem så lenge det er under ett år.
Bustetroll Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2013 Det holder lenge! I alle fall helt fint den tiden du snakker om, men når vi begynner å snakke om år, da vil smaken tape seg. Men ikke noe problem så lenge det er under ett år. Oki.. jeg vurderer nemmelig å gi det bort i julegave som sånn "eksragave" hehe. Men kan jo ikke det hvis det er dårlig.
Bustetroll Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 16. desember 2013 Det holder lenge! I alle fall helt fint den tiden du snakker om, men når vi begynner å snakke om år, da vil smaken tape seg. Men ikke noe problem så lenge det er under ett år. Oki.. jeg vurderer nemmelig å gi det bort i julegave som sånn "eksragave" hehe. Men kan jo ikke det hvis det er dårlig. utløpsdatoen på alt er forholdsvis 02 og 03 2013...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå