Gå til innhold

2-åringen sov i sengen vår i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi han våknet og fikk ikke sove igjen. Da tok jeg med han inn i sengen vår. Jeg sover dårlig med barn i sengen og våknet ganske sliten i morges.

Det blir fort glemt når et mykt barnekinn legges inntil mitt og en liten hånd stryker meg over håret. "Kose Mamma" hører jeg.

Fantastisk måte å våkne på:)

God dag til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe hadde en 2-åring i senga i natt jeg også. Ble ingen kos på meg, men våknet av at han lå rimelig urolig, snudde og vrei på seg, men sa ingenting. Etter 10 minutters tid ga jeg opp og satt meg opp for å kle på meg. Da kommer det: Jaaaa! Nå skal vi stå opp! Jippi!

Anonymous poster hash: 5d86a...e01
Skrevet

Ja, det er koselig <3 2, snar 3-åringen vår bruker å komme inn om natta, han har gjort det hver natt i en liten evighet, da har han puta under armen, gjerne dyna også, selv om han bestandig havner på puta mi og under dyna mi. Men i natt kom han ikke, så da sov jeg til det var morgen ;)

Anonymous poster hash: 27097...b32
Skrevet

Hadde 2 åringen i senga vi og. Har det nesten hver natt vi :) våkna av at hun lå og nussa meg på hånda :P

Skrevet

Vi hadde også en febersyk 2 åring i senga i natt, ble ikke så mye søvn da..

Skrevet

Hver 2 eller 3 natt så kommer eldstemann på 2 1/2 år inn i sengen min :)

Like koselig når han kryper inntil og sovner på flekken :-)

Skrevet

Koselig med barn i senga, men ikkje spesielt avslappande. Ser ut til at eg har fått minste på 1 mnd til å forstå at det er i vogga ho skal ligge, og det er vekesvis sida eldste på 21 mnd forlangte å sleppe ut av senga si før 7, er kjempefornøyd med det :)

Skrevet

Ja, unger slipper unna med mye fordi de er så fordømt sjarmerende. Vår treåring kommer inn av og til, men er henvist til sprinkelseng ved siden av vår seng fordi han legger seg på tvers. Sparker mannen i hodet og trykker hodet sitt inn i meg så jeg blir skviset ut av senga. Og nå har vi fått en baby som også ser ut til å bli en tverrligger...

Men selv jeg som er en tordensky om morgenen har vondt for å motstå de der strålende smilene de våkner med.

Skrevet

Åh, koselig :) jeg elsker å ligge og bare kose med ungene! De gjør virkelig livet verdt å leve.

Skrevet

Har og en 2 åring i senga. Han kommer inn hver natt rundt midnatt. Sover ekstremt dårlig med han i senga men han er jo smørblid hver morra da. 

Anonymous poster hash: 1c3ad...9f0
Skrevet

Ja, det er koselig <3 2, snar 3-åringen vår bruker å komme inn om natta, han har gjort det hver natt i en liten evighet, da har han puta under armen, gjerne dyna også, selv om han bestandig havner på puta mi og under dyna mi. Men i natt kom han ikke, så da sov jeg til det var morgen ;)

Anonymous poster hash: 27097...b32

Ser for meg en liten tass med puta under armen nå, smelt! :-D

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg fikk besøk av både 3 og 6 åringen i natt. Koooooos....er så kort tid de er små. Jeg nyter det. Sparket ut pappa'n din da. He he...

Skrevet

Høres kjent ut :-) Toåringen vår kommer inn ila natten hver natt. En natt våknet jeg med armen hennes godt rundt meg og hodet hennes hvilende oppå ryggen/siden min. Hun sov likegodt mer eller mindre oppå meg. En gang kom hun gående med favnen full av kosedyr. Som om det ikke er plassmangel nok fra før liksom. De er herlige <3

Anonymous poster hash: 68878...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...