Gå til innhold

Three is company

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første natten med junior i storsengen. Brått klokka to i natt kom det noen små føtter tassende, og så en liten stemme ved siden av meg: Mamma, jeg vil sove med deg. 

I halvsøvne blir jeg tross alt fortsatt litt varm om hjertet, men samtidig føler jeg at jeg må spørre: Vil du ikke sove i din egen seng? 

Iherdig hoderisting. Jaja. Hente dyne og pute, smokk og kos. Se for seg en gruelig natt med urolig unge i midten av en 1.50-seng, sparking og dyttng, og to foreldre som etterhvert våkner på gulvet på hver sin side av senga. Men det ble stilt med en gang, gitt. Vi har sovet som steiner alle tre, og det var koselig å våkne av en liten gutt som strøk meg over kinnet og spurte: Har du sovet godt, mamma? For så å snu seg til pappaen og si: Pappa, jeg må tisse! 

Perfekt.

Gjentas gjerne  :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, det er så koselig når det blir sånn.

Hadde lignende opplevelse en natt forrige uke.

Helt identisk når jeg leser, bortsett fra tissingen, hehe...

Skrevet

Jeg delte hyppig dobbeltsenga med fireåringen i sommer. Høygravid som fy, og pappaen var forvist til minsten på fulltid, som hadde leggeskrekk, nattskrekk og morgenskrekk og det hele. Og dobbeltsenga rommer tross alt ikke fire og en halv personer. Det var stort sett skrekkelig koselig, til tros for litt snorking i ny og ne. Og nå deler de to største rom og køyseng for tredje natten på rad og storkoser seg på samme rom. 

Jeg husker da jeg var liten og hadde mareritt og fikk sove mellom mamma og pappa. Jeg tenkte på den skumle heksa som skulle ta meg, men om jeg holdt godt fast i dynesnippen til mamma, så var jeg så trygg som det gikk an å få blitt! :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...