Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Etter fem år i ekteskap og et normalt sexliv, sa det plutselig stopp! Hun sier at jeg er for stor og at det gjør vondt!? Dette har aldri vært noe problem før. Tvert i mot har hun sagt at det er en bra ting. Noen med erfaringer? Merker at mitt sexbehov er utrolig mye større enn hennes. Er det bare at jeg ikke tenner henne lenger? Hva kan jeg i så fall gjøre? Dette er et kjempe problem fir meg, men virker ikke som det påvirker henne noe... Anonymous poster hash: e4058...ac3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Du får ta en penisreduksjon da vet du Anonymous poster hash: 69eaf...317
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Slik har jeg det også. De første 5-6 åra var det sex hele tiden. Nå er hun blitt helt uinterisert og jeg har sluttet å prøve. Blir lei av å hele tiden bli avvist. Vi har det bra på alle måter uten om, men jeg savner sexen. Det gjør kanskje hun også, men hun vil i alle fall ikke ha meg på den måten. Anonymous poster hash: 02006...d6e
Appelsinpiken Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Hvis hun sie plutselig at du har blir for stor, kan det være at hun har blitt tørrere i skjeden, og da vil det bli mye vondere. Oppvarming, oppvarming og atter oppvarming! Og evt glidemiddel
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #5 Skrevet 16. desember 2013 Hvis hun sie plutselig at du har blir for stor, kan det være at hun har blitt tørrere i skjeden, og da vil det bli mye vondere. Oppvarming, oppvarming og atter oppvarming! Og evt glidemiddel Det hjelper jo lite, når hun ikke vil ha sex Anonymous poster hash: e4058...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå