Gå til innhold

Forvente at kjæresten stiller opp som barnevakt når det trengs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg ble veldig skuffet her nå. Jeg har en viktig prøve imorgen og ene barnet mitt begynte å hoste noe forferdelig ikveld og sovnet ikke før nå. Derfor syns jeg barnet bør bli hjemme imorgen. Jeg fortalte dette til kjæresten, som jeg vet at bare skal være hjemme imorgen formiddag. Han får besøk utpå formiddagen, men likevel. Prøven er ferdig så jeg rekker å hente enten før besøket kommer eller like etter det har kommet. Jeg fikk bare et "det var kjedelig"-svar tilbake, uten noen antydning til at han kunne se etter barnet mitt.

For noen uker siden byttet jeg til og med vakt for å hjelpe han med barnepass av hans tre barn! Kjenner jeg ble skikkelig skuffet rett og slett... Vi har vært sammen i et år og det er seriøst selvsagt siden barn er involvert.

Anonymous poster hash: 7188b...5ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte du om han kan passe barnet? Det kan jo hende at han ikke tenkte gjennom hva det du fortalte egentlig betyr?

Anonymous poster hash: 44896...471
Skrevet

"når det trengs" hadde jeg ikke forventet at han skulle stille opp nei.

Men når det er viktige ting en sjelden gang så hadde jeg forventet at han hjalp til,når han likvel bare skulle være hjemme.

Skrevet

Noen mannfolk tenker ikke på slike ting, kan det være at han rett og slett ikke tenkte over at fu trengte hjelp i morra og derfor ikke sa han kunne passe?

Spør han heller ;)

Skrevet

Enig! Spør han rett ut, mannfolk skjønner ikke hint....

Skrevet

Du må spørre direkte. Noen menn tar ikke hint.

Skrevet

"Når det trengs" er for meg i veldig nødstilfeller. Det er første gangen nå at det kanskje virkelig trengs. Nei, jeg spurte ikke, så okej, det får jeg ta på egen kappe... Har spurt nå da, men virker som han har sovna (sendte mld siden det er så sent).

Anonymous poster hash: 7188b...5ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...