sug lut Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 For et stilig brak! Ape-tit er tilbake, juhu!!
Gjest Fru Banderas Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 She is. Har ikke åpnet en dibside siden jeg forsvant i sinne. Noe jeg må få med meg?
sug lut Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Det er igjen et godt sted å henge på kafe Krangle, og moderatorhelvete er byttet ut m flinke brukermoderatorer. Det er vel det viktigste.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Hvis du har Canada goose eller parajumper jakke så vil visst majoriteten av anonym bare gå forbi deg om du faller på gaten.. For nå om dagen er det et jevnt over sinne mot slike jakkeeiere og de som velger å gi ungene mer enn 1 gave for da er det hysteri. Jo og en slurk vin om du er gravert er enten livsfarlig eller helt ok! Livet nytes best når det er helt firkanta og klart sort eller hvitt - nyanser er overhodet ikke tillatt
Gjest Fru Banderas Skrevet 16. desember 2013 #7 Skrevet 16. desember 2013 Det er som det pleier, mao.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. desember 2013 #8 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Aiaiai, julepuppa er tilbake, hurra! Endret 16. desember 2013 av JuleRødeGorilla♥♥
Gjest Fru Banderas Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 Jeg blir faktisk glad av å se hvor mange som liker at Puppepatetica er tilbake :-D Føler meg litt som en som har bestemt seg for å flytte til en forlatt øy i Stillehavet og bo der i et år, og overleve kun på det jeg fisker, skyter og dyrker frem selv. Som lar håret under armene gro, men det gjør ikke noe fordi jeg blir så utrolig deilig av å jobbe så hardt i sola dagen lang. For så å vende tilbake, mottatt med fargerik konfetti og Kringkastningsorkesteret.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Ikke noe fyrverkeri? Æsj, får ikke til på pad'en... Men velkommen tilbake!
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Hvem har du lånt det profilbildet av da?
Light of my life Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Hvem har du lånt det profilbildet av da? Serr? Det er jo obvoius en selfie!
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Hvem har du lånt det profilbildet av da? Serr? Det er jo obvoius en selfie! Yes, ser det florerer av dem her inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå