Gå til innhold

hvem vinner farmen i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du? Som trønder heier jeg Åå Morten :)

Anonymous poster hash: ab7f4...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ihvertfall ikke Jarle!!! Begge de to andre har stått på som bare det, og fortjener seieren. Og Frode, men det er jo ikke aktuelt lengre.. 

Anonymous poster hash: 64748...af3
Skrevet

Ifølge TV's årlige Farmen-røping er det visst Jarle som vinner. De publiserte en artikkel på TV.no om tidligere Farmen-vinnere, og der stod det "Ingvild var bare 19 år da hun hun og er dermed tidenes yngste Farmenvinner. En rekord som heller ikke vil bli slått i kveld når Jar..."

Det ble endret ganske fort, og man vet jo ikke om det skulle stå noe mer etter "Jar..." - f.eks alle navnene til finalistene, men det er kanskje en pekepinn :P 

Skrevet

Og du følte et sterkt behov for å røpe dette her? Takk skal du faen meg ha!

Anonymous poster hash: 9d050...f2c

Skrevet

Og du følte et sterkt behov for å røpe dette her? Takk skal du faen meg ha!

Anonymous poster hash: 9d050...f2c

Nå ble jo det en feil i fjor også, men da var det vel Joar som ble nevnt? ;) 

Dessuten, når setningen slutter midt i navnet til han ene, så vet man jo ikke om de to andre navnene skulle stått der også. 

Så burde du kanskje tenkt deg om før du gikk inn på dette innlegget? Det ligger litt i overskriften... 

Skrevet

Jeg håper Jarle vinner:-) De andre guttene har nok undervurdert han underveis og hadde vært utrolig artig dersom den de har fryktet minst går av med seieren:-) 

Anonymous poster hash: 2ba24...ea5
Skrevet

Liker begge som nå er i finalen, men føler kanskje litt ekstra for Morten, fordi han minner meg litt om pappa :)

Anonymous poster hash: 97f05...a71

Skrevet

Jarle ble det hvertfall ikke :-)

Holder en knapp på magnus, men synes begge er verdige vinnere i år :-)

Skrevet

Magnus vinner:)

Anonymous poster hash: 8199a...297

Skrevet

Syns faktisk ingen av de var verdige vinnere.

Greit det er et spill, men å snakke drit om andre deltagere og dolke hverandre i ryggen er noe man burde holde seg for gode til.

Lurer på hvordan Morten skal møte kollegaer og venner etter å snakket stygt om andre foran åpent kamera?

Anonymous poster hash: 1bad0...b53
Skrevet

Jeg visste at Morten vant... "Alle" her visste det.. Så er vel noen som har røpet seg.. Stikk i strid med reglene det, men....

Anonymous poster hash: 8459f...906

Skrevet

visste at det var Morten,visst det flere uker, ble lagt ut rykter på facebook rundt 20 november,men de stemte da

Skrevet

Syns faktisk ingen av de var verdige vinnere.

Greit det er et spill, men å snakke drit om andre deltagere og dolke hverandre i ryggen er noe man burde holde seg for gode til.

Lurer på hvordan Morten skal møte kollegaer og venner etter å snakket stygt om andre foran åpent kamera?

Anonymous poster hash: 1bad0...b53

Hvem snakket han så stygt om egentlig? Fikk ikke med meg at han snakket så voldsomt stygt om noen, men mulig jeg gikk glipp av noe.. Syns Morten var ganske så redelig jeg, hvis noe plaget han med noen, tok han det opp med dem istede for å gå å slenge dritt. Gjorde han feil, innrømte han det og sa unnskyld. Han sa mye positivt om de andre syns jeg, så ser ikke helt at han har så mye å skamme seg over??

Anonymous poster hash: 97f05...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...