Tromsøprinsen Skrevet 15. desember 2013 #1 Del Skrevet 15. desember 2013 Hei! Mini skal begynne i b.hagen over nyåret, så da må vel klær og annet utstyr merkes. Noen som vil dele hvilken leverandør de har vært fornøyd med? Og hvem man bør styre unna? Det er vel så at det finnes merklapper som kan brukes på både klær, matboks, drikkeflaske osv, -og som tåler både klesvaskemaskinen og oppvaskmaskinen!? Det er slike jeg er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
★julestjerne★ Skrevet 15. desember 2013 #2 Del Skrevet 15. desember 2013 Mi erfaring er at det er greit med både klistrelappar og strykelappar. Det er ikkje alle plagg som har lappar å feste klistrelappar på. Vi har brukt nordic print, dei fungerar fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 15. desember 2013 #3 Del Skrevet 15. desember 2013 Vi har brukt askeladden. Spesielt fornøyd med klistrelappenene til matboks o.l . Men erfaringen er dårlig med å stryke på de syntetiske lappene, samt jeg syns det er mer synlig i stoffet mot nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hringariki Skrevet 17. desember 2013 #4 Del Skrevet 17. desember 2013 Greit fornøyd med merkalt.no ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hringariki Skrevet 17. desember 2013 #5 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke for å kuppe tråden, men; har noen erfaring med stemplene? Det virker utrolig praktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. desember 2013 #6 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei! Mini skal begynne i b.hagen over nyåret, så da må vel klær og annet utstyr merkes. Noen som vil dele hvilken leverandør de har vært fornøyd med? Og hvem man bør styre unna? Det er vel så at det finnes merklapper som kan brukes på både klær, matboks, drikkeflaske osv, -og som tåler både klesvaskemaskinen og oppvaskmaskinen!? Det er slike jeg er ute etter! Jeg synes sprittusj er best jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 19. desember 2013 #7 Del Skrevet 19. desember 2013 Syns det er tungvint å stryke lapper, spesielt når vi har to barn. Vi bruker askeladden strykefrie lapper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Del Skrevet 21. desember 2013 Lappene fra Askeladde detter av fra klærne til og med i 40 grader. Anonymous poster hash: df809...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 22. desember 2013 #9 Del Skrevet 22. desember 2013 Her brukes de ifra askeladden. Bruker stort sett klistrelappene som jeg putter på en merkelapp i nakken eller der hvor vaskehenviningen er. Og på sko og andre ting. Ellers styrker jeg på noen klær. (Bruker rettetang da så kan bare sitte i sofaen å se på tv mens jeg gjør det). Har brukt disse lappene i flere år og kan vel telle på en hånd hvor jeg har opplevd at de har løsnet etter da flere vask. Også er det praktisk å kjøpe en penn på en bokhandel bare til å skrive på klær med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 29. desember 2013 #10 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) jeg har brukt navnelapper.no jeg er mest fornøyd med strykelappene, de sitter, også INNI lubber ! klistrelappene til matboks o.l. er også gode, men er IKKE fornøyd med de strykefrie klistrelappene, om du ikke treffer veldig nøye på en vaskeanvisning, så faller de av... kan f.eks IKKE brukes i lubber o.l. har ikke forsøkt stempel, men er IKKE fornøyd med tekstiltusj ! Endret 29. desember 2013 av Ludviksmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella75 Skrevet 30. desember 2013 #11 Del Skrevet 30. desember 2013 Bruker strykefrie fra askeladden/navnelapper.no. Fester de på "vaskelappen" og trykker de goooodt på. Her sitter de godt på i 40 graders vask. Fester de også på innsiden av sokker, sitter godt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BinaBaby Skrevet 13. januar 2014 #12 Del Skrevet 13. januar 2014 Anbefaler deg merke penn, det er så enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 24. januar 2014 Tusen takk for alle svar! Bestilte fra askeladden, både strykelapper og de nye klistrelappene som skal kunne brukes på alt (og har fine farger). Strykelappene sitter godt! Klistrelappene har begynt å løsne litt nå etter to vask bare.... Satte de kun på ullklær da de vaskes mer skånsomt og ikke så ofte. Og har de også på yttertøy, men det er ikke vasket ennå. Mulig det er pga at ikke alle ullplaggene hadde sånn lap med størrelse og vaskeanvisning, til å feste på. Men da har jeg delt min erfaring: de sitter ikke godt rett på ull. MEN: de sitter veldig godt på flasker o.l. Vasker de i oppvaskmaskinen på varmeste og hardeste program uten at de løsner! Så jeg er fornøyd med begge typene, -til sitt bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå